Konferencja organizowana jest przez Katedrę Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej UMK.Tematem przewodnim konferencji będą zagadnienia związane z wykorzystaniem nowych mediów w obszarze szeroko rozumianego zarządzania komunikacją. Głównym celem konferencji jest podjęcie kompleksowej analizy działań komunikacyjnych, jakie podejmują różnego typu organizacje (polityczne, medialne, komercyjne i non-profit) w zakresie kształtowania wizerunku i budowania marki.Informacje można znaleźć na stronie www.dziennikarstwo.umk.pl, w zakładce katedra/konferencje.
Młodzi często pracują latem. Głównie bez umowy
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?