Spółka PKP poinformowała w czwartek, że przeprowadzone analizy wskazują „niewłaściwe wykonanie mocowań przy skrajniach sufitu”. - Generalny wykonawca, realizujący prace modernizacyjne, nie zachował odpowiedniej odległości profila nośnego głównego sufitu. Zgodnie z deklaracją z Dokumentacji Podwykonawczej, odległość ta powinna wynosić maksymalnie 200 mm. Przeprowadzone analizy wykazały, że w rzeczywistości wynosiła ona od 650 do 700 mm - wyjaśnia spółka.
Naprawa podwieszonej części sufitu na dworcu Warszawa Wschodnia potrwa około miesiąca. - Dworzec Warszawa Wschodnia objęty jest gwarancją wykonawcy, który został zobowiązany do usunięcia skutków zdarzenia - informuje PKP. Po sobotnim wydarzeniu spółka zleciła też kontrolę innych zmodernizowanych dworców. - Przeprowadzona kontrola 75 obiektów nie wykazała żadnych nieprawidłowości - czytamy w komunikacie.
Sprawdźcie też:
Źródło: tvnwarszawa/x-news
Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?