Woolworth w Warszawie. Otwarcie pierwszego sklepu
Pierwsi klienci skorzystają z niego 26 maja - w Dzień Matki. I niewykluczone, że znajdą tam upominek dla swoich mam. Wnętrze Woolworth przypomina bowiem sklepy z serii "Wszystko u...". Znajdziecie tam setki, jeśli nie tysiące, różnych produktów począwszy od artykułów spożywczych, przez zabawki, asortyment do domu, przedmioty które mogą przydać się w podróży, ubrania i pamiątki. Jest naprawdę niemal wszystko.
Otwarcie pierwszego sklepu Woolworth w Warszawie za nami. Co...
Czym jest Woolworth?
Szeroki asortyment produktów codziennego użytku w promocyjnych cenach to wizytówka sieci. Obejmuje on m.in. tekstylia i odzież dla wszystkich członków rodziny, sprzęt AGD, produkty drogeryjne czy dekoracyjne. Standardowo liczy on średnio od 8 do 12 tys. pozycji na sklep, więc określenie „szeroki” jest jak najbardziej zgodne z prawdą. Według zarządzających marką Woolworth w Polsce to właśnie ten aspekt w połączeniu z przyjaznymi cenami ma zapewnić jej mocną pozycję w naszym kraju - zapowiadają.

Co po Forcie Wola? Już w tym momencie na etapie sprawdzania jest pięć kolejnych lokalizacji - zapewniają przedstawiciele sieci. Z tego co udało się nam dowiedzieć, kolejny zostanie otwarty przy Pl. Szembeka na Pradze-Południe. Nie wiadomo ile sklepów uda się otworzyć do końca roku, ale sieć ma ambitne plany i docelowo w Polsce ma być ok. 600 sklepów.
Popularny w Polsce model sklepu?
Klienci mogą mieć słuszne skojarzenia ze sklepami takich sieci jak Pepco czy Action. Asortyment częściowo jest podobny. Jednak jak zwracają uwagę przedstawiciele Woolworth, u nich asortyment jest zazwyczaj najszerszy. Działają na sklepach o dużych powierzchniach - powyżej 1000 metrów kwadratowych. Używają wręcz określenia, że dla Woolworth nie ma konkurencji.

Woolworth to posiadająca ponad 580 sklepów w Niemczech sieć dyskontów i domów towarowych. To także marka, która ma prawie 150 lat i uchodzi za prekursora współczesnego handlu. W Polsce zaczyna swoją ekspansję z ambitnym planem otwierania od 15 do 20 sklepów rocznie. Tylko w maju dyskonty z logo brandu pojawiły się w Krakowie i Poznaniu. Jak tłumaczy sieć - sklep w Warszawie to trzeci krok w tym kierunku.
Strefa Biznesu - Boże Ciało 2023. Gdzie i za ile wyjadą Polacy?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na Twitterze!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?