Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Projektanci z Ukrainy otworzyli swój sklep w Warszawie. Kupimy tam ręcznie robione ubrania i dodatki. To pierwsze takie miejsce w Polsce

Redakcja Warszawa
Redakcja Warszawa
Mieszkańcy Warszawy mogą kupować ubrania w nowym sklepie (format pop-up store) w Warszawie. Mowa o marce Kapsula, którą stworzyli ukraińscy projektanci mody. Kupimy tam ręcznie robione ubrania i dodatki. Miejsce to będzie czynne do 1 października 2022, w Westfield Arkadii.

Kapsula. Nowy koncept modowy w Warszawie

Projektanci z Ukrainy otworzyli w Warszawie swój pop-up store - Kapsula. Możemy tam robić zakupy do 1 października 2022. Sklep powstał w centrum handlowym Westfield Arkadia.

Kupimy w nim ubrania i biżuterię zaprojektowane przez ukraińskich projektantów. W sumie ponad 70 kolekcji odzieży i dodatków. Większość kolekcji to edycje limitowane. Pop-up w Westfield Arkadia to największy tego typu ukraiński koncept w Polsce. Lokal znajduje się na 1. piętrze.

- W Kapsule znajdziemy produkty wyłącznie rzemieślnicze i ręcznie wykonane przez ukraińskich projektantów. Głęboko wierzymy, że odzież jest silnym narzędziem do opowiedzenia światu własnej historii. Naszą misją jest, aby każdy mógł znaleźć to, za czym się opowiada - tak mówią o sobie projektanci.

- Z badania agencji Inquiry z lipca br. wynika, że zaledwie co piąty Polak (20 proc.) zna ukraińskie marki, jednocześnie ponad połowa z nas (54 proc.) uważa, że należy wspierać ich rozwój na polskim rynku. Jesteśmy skłonni kupować produkty wyprodukowane w Ukrainie. Najbardziej pożądane przez wielu z nas są artykuły dostępne w sklepach spożywczych (58 proc.), drogeriach (45 proc.), a także sklepach odzieżowych (44 proc.). Jest to niewątpliwa szansa dla przedsiębiorstw z branży retail pochodzących z Ukrainy na dystrybucję w nowych kanałach sprzedaży, a dla rodzimego handlu, by rozwijać swoją ofertę. Ciekawym przykładem w zakresie dostępności produktów tworzonych przez ukraińskich projektantów jest marka KAPSULA oferująca 70 wyjątkowych kolekcji odzieży i biżuterii. Jest to największy ukraiński pop up store, który do 1 października jest dostępny dla klientów warszawskiego centrum Westfield Arkadia - mówi nam Agata Piekarz-Urbaś, PR Manager w agencji public relations Komunikacja+PR.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na warszawa.naszemiasto.pl Nasze Miasto