Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Regulamin konkursu na scenariusz filmowy

gonzo19
gonzo19
Regulamin konkursu na scenariusz pięciominutowego filmu promocyjnego "Centrum-Hotele".

Centrum-Hotele Sp. z o.o. przy współpracy z PWSTiTV oraz Mediami Regionalnymi Sp. z o.o. ogłasza otwarty konkurs na scenariusz pięciominutowego promocyjnego filmu Centrum-Hotele Sp.zo.o.

Organizatorem Konkursu jest firma Centrum Hotele Sp. z o.o. w Łodzi al. Kościuszki 68, 90-432 Łódź wpisaną do ewidencji działalności gospodarczej prowadzonej przez Sąd Rejonowy dla Łodzi Śródmieścia, XX wydział, KRS pod nr 0000309016, NIP 724-000-35-85, Regon: 000328338,

§ 1.

Przedmiotem konkursu jest scenariusz filmowy o formie i objętości wymaganej dla pięciominutowego filmu promocyjnego, którego fabuła dotyczy tematyki związanej ze znaczeniem Centrum-Hotele na tle Łodzi i regionu.

§ 2.

Konkurs ma charakter otwarty.

§ 3.

Tekst scenariusza powinien zostać sporządzony w języku polskim.

§ 4.

Scenariusz należy nadsyłać w jednym egzemplarzu w formie drukowanej i w jednym egzemplarzu w formie elektronicznej na płycie CD w formacie (doc lub pdf.)

§ 5.

Do scenariusza (w wersji papierowej i elektronicznej) powinno być dołączone jego jednostronicowe streszczenie (ok. 2500 znaków).

§ 6.

Scenariusze należy nadsyłać na adres: Centrum-Hotele Sp.zo.o., Al. Kościuszki 68, 90-432 Łódź, w terminie do 31 stycznia 2010 r. (decyduje data stempla pocztowego. Scenariusze dostarczone po upływie wyznaczonego terminu nie wezmą działu w Konkursie.

§ 7.

Scenariusze powinny być opatrzone godłem. W osobnej, zamkniętej kopercie opatrzonej tym samym godłem autor umieszcza swoje imię, nazwisko, adres oraz telefon kontaktowy. Na kopercie powinien znajdować się dopisek: "W roli głównej Centrum-Hotele”.

§ 8.

Centrum-Hotele nie zwraca uczestnikom nadesłanych prac scenariuszowych.

§ 9.

Nadesłane scenariusze oceni Jury złożone z dwóch przedstawicieli Centrum-Hotele oraz jednego przedstawiciela PWSTiTV i jednego przedstawiciela Mediów Regionalnych. Przewodniczącym jury będzie przedstawiciel Centrum-Hotele, który w przypadku równej liczby głosów otrzymanej przez konkretny scenariusz ma głos decydujący. Skład i wielkość jury może ulec zmianie.

§ 10.

Centrum-Hotele Sp.zo.o. ogłosi wyniki konkursu na swojej stronie internetowej www.centrumhotele.pl

§ 11.

W sprawach nie uregulowanych niniejszym Regulaminem mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego i ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych.

§ 12.

Nagrodą za najlepszy scenariusz będzie weekend w apartamencie Davida Lyncha w hotelu Centrum oraz możliwość wzięcia udziału w realizacji scenariusza. W przypadku udziału w realizacji autor scenariusza pokryje koszt swojego pobytu w Łodzi indywidualnie.

§ 13.

Autorzy zgłaszający scenariusze w ramach konkursu akceptują warunek, iż w przypadku nagrodzenia ich scenariusza zobowiązani są do przekazania na rzecz Centrum-Hotele Sp.zo.o. pełni majątkowych praw autorskich i pokrewnych, w tym praw zależnych do scenariusza, który zwyciężył w konkursie.
Nagroda zostanie wręczona laureatowi w terminie 30 dni od dnia ogłoszenia wyników konkursu. W tym samym terminie zostanie zawarta stosowna umowa o przekazanie praw do scenariusza.

§ 14.

Autor zwycięskiego scenariusza wyraża zgodę na nieodpłatne opublikowanie scenariusza przez Centrum-Hotele Sp.zo.o. w celu zaprezentowania go producentom filmowym i PWSTITV.

§ 15.

Uczestnik Konkursu wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych (Dz. U. Z 1997 r. Nr 133, poz. 833) w zakresie niezbędnym do prawidłowej współpracy z Centrum-Hotele Sp.zo.o..

§ 16.

Centrum-Hotele Sp.zo.o. zastrzega sobie prawo do zmiany terminów, o których mowa w niniejszym regulaminie oraz do odwołania Konkursu, bez podania przyczyn.

§ 17.

Konkurs skierowany jest do osób pełnoletnich. Wzięcie przez Uczestnika udziału w Konkursie oznacza akceptację postanowień niniejszego Regulaminu.

§ 18.

W przypadku reklamacji Centrum-Hotele Sp.zo.o. rozstrzyga ją w ciągu 14 dni od jej otrzymania i powiadamia reklamującego e-mailem lub w formie listownej o jej rozstrzygnięciu. Decyzja Organizatora dotycząca reklamacji jest ostateczna.

od 7 lat
Wideo

Jak czytać kolory szlaków turystycznych?

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na warszawa.naszemiasto.pl Nasze Miasto