Ofiarą pracownicy ma być Azad, Turek studiujący w Polsce. Nie został obsłużony przez pracownicę jednego z warszawskich lokali, ponieważ ma inny kolor skóry i nie mówi po polsku.
Właściciele Meat & Fit potępili zachowanie pracownicy. W specjalnym oświadczeniu, które możemy odnaleźć na Facebooku zapowiedzieli, że wyciągną wobec niej konsekwencje. Przeprosili obcokrajowca. Dodatkowo firma przekazała donację w wysokości 300 zł na działania Ośrodka Monitorowania Zachowań Rasistowskich i Ksenofobicznych.
Konto Amazon zagrożone? Pismak przeciwko oszustom
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?