18+

Treść tylko dla pełnoletnich

Kolejna strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich. Jeśli chcesz do niej dotrzeć, wybierz niżej odpowiedni przycisk!

Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Sukces Hush Warsaw na Stadionie Narodowym

KM
Hush Warsaw 2013
Hush Warsaw 2013 fot. materiały prasowe
9 czerwca na Hush Warsaw poznaliśmy odpowiedź na pytanie: 'Kogo w Polsce obchodzi moda?' Odpowiedź zaskoczyła nawet organizatorki, które nie przypuszczały, że na targi przyjdzie prawie dwadzieścia tysięcy osób!

170 niezależnych marek wystawionych w przestrzeni Stadionu Narodowego przez cały dzień przyciągało tłumy ludzi. Nie tylko Warszawiaków.

Targi Hush Warsaw były przede wszystkim okazją do zrobienia wyjątkowych zakupów, choć wiele osób przyciągnęła także możliwość obejrzenia często trudno dostępnych projektów. Bonus stanowiła rozmowa z projektantami.

Zobacz także: Hush Warsaw: Targi mody na Stadionie Narodowym! [ZDJĘCIA]

- Wybór Stadionu Narodowego na organizację Hush Warsaw docenili przede wszystkim sami projektanci - za możliwości logistyczne, niekonwencjonalne otoczenie i bardzo zróżnicowanego klienta, przekonanego do zakupu. Ta edycja targów mody przyniosła organizatorom pięciokrotny wzrost frekwencji, ponieważ stadion odwiedziło prawie 20 tysięcy kupujących, wśród nich także całe rodziny z dziećmi - mówi Joanna Janowicz Strzyżewska ze Stadionu Narodowego. - Cieszy nas sukces tej inicjatywy. Pokazuje on doskonale, że Stadion Narodowy to miejsce, które daje wiele możliwości biznesowych i rozrywkowych - dodaje.

Nowością tej edycji były dodatkowe atrakcje dopełniające koncepcję targów: strefa KIDS - mody i dizajnu dla dzieci, Strefy ZEN i SPA, całodzienna opieka nad dziećmi, zakupy ze stylistką, projekt fotograficzny prowadzony przez IMPOSSIBLE oraz, dla smakoszy, premiera nowego naturalnego napoju John Lemon.

W czasie Hush Warsaw poznaliśmy również zwycięzców konkursu MODERNA pod patronatem T-Mobile Fashion. Jury w składzie: Gosia Baczyńska, Paprocki&Brzozowski, Maciej Zień, Basia Metelska z AFF Stary Browar w Poznaniu, Gabriela Czerkiewicz z Fashion Magazine oraz Piotr Zachara wybrało zwycięzców konkursu dla projektantów Hush Warsaw. Najlepiej ocenionym projektem były REFORMY Eweliny Rosłaniec, drugą nagrodę otrzymał Przemek Piniak. Hush Warsaw przyznało dodatkowe wyróżnienie Paulinie Ptashnik za projekt Blinde.

Zobacz także: Gwiazdy na pokazie nowej kolekcji H&M [ZDJĘCIA]

Utrzymany w formule jednodniowego pop-up sale Hush Warsaw to autorski pomysł Anny Pięty i Magdy Korcz - menedżerek kultury, sztuki i designu. Głównym założeniem targów jest promocja młodych i niezależnych marek, których produkty są innowacyjnymi projektami i zgodnie z ideą „slow fashion” powstają w niewielkich ilościach na rynku lokalnym.

Kolejna edycja już na początku grudnia tego roku!

od 12 lat
Wideo

Bohaterka Senatorium Miłości tańczy 3

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na warszawa.naszemiasto.pl Nasze Miasto