- Jest to pierwsza tego typu realizacja w Polsce. Zazwyczaj w ramach video mappingu na budynku „ożywia się” poszczególne elementy architektury. W tym przypadku ożywiamy obraz wykonany przez artystów z Good Looking Studio. To jest właśnie wyjątkowe w naszej akcji, bo malunek musi być namalowany w 100 proc. w zgodzie z projektem - nie może być przesunięty nawet o parę centymetrów, ponieważ wtedy mural nie zazębi się z mappingiem. Dodatkowo animacja powstawała równolegle z malunkiem, co podniosło poziom trudności wykonania – mówi Karol Klepacki z Good Looking Studio, które przygotowywało zarówno video mapping i mural.
Zobacz: Cypress Hill kolejną gwiazdą Orange Warsaw Festival 2013
Ściana, na której odbędzie się multimedialny pokaz to pusta przestrzeń na jednym z budynków wchodzących w skład starego zespołu śródmiejskich kamienic. Na początku było widać na niej szkic samochodu, który z upływem dni zamienił się w kolorowy mural autorstwa absolwentów wydziału malarstwa. Malunek ożywi projekcja w technologii video mappingu 3D.
Po premierze projekcje „ŠKODA amazing mural” będzie można oglądać do końca marca, we wtorki i środy, od godz. 19 do 22. Pokazy urozmaicą zdjęcia uczestników konkursu przeprowadzanego na Facebooku ilustrujące znaczenie słowa „amazing”.
Zobacz: Warszawskie ZOO kończy 85 lat. Sprawdź, jakie zwierzęta można tam spotkać! [ZDJĘCIA]
Warto przypomnieć, że m.in. w 2010 roku na Pałacu Staszica zrealizowano video mapping przedstawiający dramatyczną historię tego budynku. W oknach obiektu pojawił się np. wirtualny ogień co miało przypominać o zniszczeniach w czasie Powstania Warszawskiego. Następnie Pałac zamienił się w grobowiec faraona, co z kolei nawiązywało do archeologicznych badań prowadzonych przez dzisiejszego gospodarza budynku – Polską Akademię Nauk. Zgromadzona na Nowym Świecie publiczność mogła tylko podziwiać pokaz. W przypadku video mappingu muralu na ścianie przy ul. Polnej widzowie mogą mieć wpływ na przebieg multimedialnej akcji. Stanie się tak dlatego, że ramach video mappingu animowane będą nie tylko cechy najnowszej ŠKODY Octavii, ale także zdjęcia ilustrujące znaczenie słowa „amazing”, wokół którego skupia się akcja promocyjna nowego auta.
Video mapping 3D na muralu przy ul. Polnej 40 jest częścią kampanii reklamowej wspierającej wejście na rynek nowej ŠKODY Octavii.
Jak czytać kolory szlaków turystycznych?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?