Obiekt wybudowano w 1974 roku. Jedyny remont przeprowadzony został w latach 1983-1984. Kładka, dziś wyłączona z użytkowania i grożąca katastrofą budowlaną, jest obiektem o konstrukcji stalowej. Obiekt został wybudowany w 1974 roku. Jedyny remont, polegający na wzmocnieniu konstrukcji oraz wymianie nawierzchni przejścia nad torami oraz schodów z drewnianych na stalowe, z dywanikiem asfaltowym, przeprowadzono w latach 1983/1984. Kładka, dziś wyłączona z użytkowania i grożąca katastrofą budowlaną, jest obiektem dwuprzęsłowym o konstrukcji stalowej. Długość całkowita wynosi 66,60 m. Teraz jedynym rozwiązaniem jest rozbiórka kładki. Prace będą prowadzone nad czynną linią kolejową relacji Kutno – Piła i bocznicami kolejowymi. Firma „Mosty Kujawy" z Mostek wygrała przetarg na to zadanie. Firma wyceniła usługę na kwotę 145,2 tys. zł.
Bydgoska policja pokazała filmy z wypadków z tramwajami i autobusami
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?