Wystarczy wybrać numer (22) 94 84, by połączyć się z portalem głosowym ZTM, a dalej już zostaniemy poprowadzeni przez meandry opcji: Rozkład jazdy, Jak dojechać, Zgłoszenie skargi, Taryfa przewozowa, Ulgi biletowe, Aktualności.
Ponieważ automat reaguje na mowę, więc konieczne jest wyraźne wypowiadanie oczekiwanych fraz; może chodzić np. o podanie daty odjazdu, numer linii, nazwę przystanku czy orientacyjną godzinę.
W przypadku wyszukiwania rozkładu jazdy dla interesującego nas autobusu cała operacja trwa ok. 2 - 3 min.
Jeśli pasażer niewyraźnie artykułuje zdania, automat kobiecym głosem poprosi o powtórzenie wypowiedzi : „Przepraszam, nie zrozumiałam”.
MM Warszawa usługę testowało dwukrotnie: w godzinach południowych i wieczornych. Działała bez zarzutu!
ZTM przez pół roku zbierać będzie informacje o efektach pracy portalu, by następnie już na stałe go uruchomić.
Precz z Zielonym Ładem! - protest rolników w Warszawie
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?