Po kilku dekadach spędzonych na szczycie branży, w której panuje niezwykle zacięta konkurencja, Paul Arden dzieli się swoimi spostrzeżeniami na rozmaite tematy: poczynając od zalet bycia wyrzuconym z pracy aż po powody, dla których często lepiej jest się mylić, niż mieć rację.Nieważne, czy jesteś świeżo upieczonym absolwentem, prezesem firmy, czy może pracujesz na własny rachunek – ta książka jest nieocenioną pomocą dla każdego, kto pragnie odnieść sukces.Paul Arden często opisywany jest jako kreatywny geniusz, choć raczej z gatunku tych krnąbrnych. Po burzliwych osiemnastu latach w przemyśle reklamowym, znalazł w końcu swoją Alma Mater w agencji Saatchi & Saatchi, gdzie przepracował piętnaście lat. Jako dyrektor kreatywny stworzył tam jedne z najbardziej udanych kampanii reklamowych na brytyjskim rynku – m.in. dla British Airways, Silk Cut, Intercity i Fuji – a także słynne slogany reklamowe.Mniej więcej sześćdziesiąt lat temu Bóg zapragnął się nieco rozerwać i stworzył prototyp człowieka o umyśle Edwarda Leara. Zaniepokojony tym, co udało mu się powołać do życia, Bóg niezwłocznie zniszczył i wyrzucił formę. Efektem boskiego eksperymentu był Paul Arden. Błyskotliwy, zły, uroczy, wybuchowy i całkowicie obłąkany. Oryginał o nadzwyczajnej mocy sprawczej i energii; człowiek, u którego twórczy geniusz idzie w parze ze zdrowym rozsądkiem… (choć w zupełnie nieszablonowym wydaniu)Mamy dla Was dwa egzemplarze do recenzji. Każdy, kto podejmie się recenzowana, obiecuje, że:1. Przeczyta książkę;2.
Napisze recenzję do 15 grudnia, zawierającą tytuł, autora, tytuł serii,
wydawnictwo,
redakcja książki, okładka, cena, krótkie
streszczenie nie zdradzające
głównych wątków treści, ocena własna.
Jak czytać kolory szlaków turystycznych?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?