18+

Treść tylko dla pełnoletnich

Kolejna strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich. Jeśli chcesz do niej dotrzeć, wybierz niżej odpowiedni przycisk!

Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Centrum Komunikacji z Mieszkańcami: infolinia i aplikacja na smartfony [WIDEO]

Redakcja
Centrum Komunikacji z Mieszkańcami: tak wyglądać będzie aplikacja
Centrum Komunikacji z Mieszkańcami: tak wyglądać będzie aplikacja zdj. X-news
Ratusz intensywnie pracuje nad wprowadzeniem w życie Centrum Komunikacji z Mieszkańcami, projektu, o którym pierwszy raz usłyszeliśmy niemal cztery lata temu. W Centrum mieszkańcy będą mogli nie tylko zdobyć informacje, a także zgłosić każdy problem, od przepełnionego kosza na śmieci po niedziałające latarnie.

Zobacz też: Znamy nowy wygląd tramwajów dla Warszawy

Centrum Komunikacji z Mieszkańcami ma funkcjonować na zasadzie infolinii, a także oddzielnej aplikacji na smartfony. Jak przekonuje Jarosław Jóźwiak ze stołecznego ratusza, w Centrum mieszkańcy będą mogli poznać m.in. repertuar teatru czy najdogodniejszą trasę dojazdu w konkretne miejsce, będą też mogli zgłaszać drobne utrudnienia, których nie mogli zgłaszać pod numerem alarmowym 112.

Centrum Komunikacji z Mieszkańcami będzie działać pod numerem 19115.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na warszawa.naszemiasto.pl Nasze Miasto