Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Długie kolejki w Vectrze. Dodzwonić się nie da więc ludzie stoją

redakcja
redakcja
Arkadiusz Bila szacuje, że spędzi w kolejce w punkcie obsługi abonentów Vectry w Kielcach 3 godziny, a dzień wcześniej jego żona stała 2 godziny, w tej samej sprawie.
Arkadiusz Bila szacuje, że spędzi w kolejce w punkcie obsługi abonentów Vectry w Kielcach 3 godziny, a dzień wcześniej jego żona stała 2 godziny, w tej samej sprawie. Dawid Łukasik
- W punkcie obsługi abonentów Vectry w Kielcach tworzą się gigantyczne kolejki. Kielczanie stoją po 2-3 godziny, aby załatwić sprawę. Rzecznik prasowy firmy twierdzi, że klienci tracą czas niepotrzebnie, bo każdą sprawę można załatwić przez telefon.

- 4 grudnia Vectra zmieniła kanały, na których nadawane popularne programy. Od tego czasu nie ma „dwójki", można ją odbierać tylko przez dekoder, a nie wszyscy go mają. Biedni ludzie kupują najtańszy pakiet telewizji analogowej i tam „dwójki" nie da się nastawić. Słyszałem, że ponoć muszą coś przestawić w bloku, aby dało się odbierać dwójkę na innej częstotliwości. Trzy razy byłe w Vectrze i nie dostałem się, taka była kolejka, a stałem kilka godzin. Dzwoniłem i cięgle jest zajęte. To jest skandal- mówi pan Wiesław z Bocianka w Kielcach.Pojechaliśmy do kieleckiej siedziby Vectry, zobaczyć jak sytuacja wygląda. Pomieszczenie było pełne ludzi.- Chce się rozstać z Vectrą, ale nie jest to proste, ponieważ doszukali się, że ma niezapłacony rachunek sprzed kilku lat. Wczoraj żona stała w kolejce 2 godziny i wszystko zostało wyjaśnione. Dzisiaj znowu twierdzą, że mam zaległość. Postoję tu ze trzy godziny, kolejka długa, a tempo obsługi bardzo wolne. Gdyby działał system przywoławczy to wziąłbym wydruk i wrócił zgodnie ze wskazanym czasem, ale jest popsuty i nikogo to nie obchodzi.Pani Anna przyszła w podobnej sprawie. – Ma opłacone wszystkie rachunki a oni twierdzą, że nie. Mają bałagan i ludziom zabierają czas. Już raz byłam tu, pokazałam wszystkie faktury, przyznali mi rację, a teraz znowu twierdzą, że mam zaległość. Ręce opadają. Jak załatwić taką sprawę przez telefon, skoro trudno nawet osobiście – mówi.Porosiliśmy o wyjaśnienie rzecznika prasowego Vectry, Krzysztofa Stefaniaka. W mailu napisał:„Kanał TVP2 nie zniknął z analogowej oferty Vectry, tylko zmieniło się miejsce jego emisji. 4 grudnia Vectra zmieniła układ kanałów w 77 miejscowościach, w tym w Kielcach. Mimo tego, że zawsze maksymalnie staramy się zachować kanały na swoich miejscach, czasami jest to konieczne na przykład z takich powodów jak (...) pojawiające się zakłócenia na obecnej częstotliwości, kanał znajdował się na częstotliwości, którą przeznaczyliśmy dla pasma cyfrowego: internetu, DTV oraz VoD (...) Prosimy o zgłaszanie nam telefoniczne (nie ma potrzeby przychodzić do Biura Obsługi Vectry) problemów z odszukaniem kanału w telewizorze. Postaramy się jak najszybciej pomóc."W rozmowie telefonicznej dodał, że każdą sprawę w Vectrze można załatwić przez telefon, a jego zdaniem kolejki są z powodu promocji, które firma wprowadziła przed świętami. Nie doczekaliśmy się odpowiedzi, dlaczego system przywoławczy klientów czekających w kolejce nie działa. ATA 

od 7 lat
Wideo

Nowi ministrowie w rządzie Donalda Tuska

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na warszawa.naszemiasto.pl Nasze Miasto