Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Guzowska i Michalczewski pomagają czworonogom. Kolejna edycja akcji „Pięściarze bokserom”

Redakcja
Rusza druga edycja kampanii "Pięściarze bokserom i nie tylko". ...
Rusza druga edycja kampanii "Pięściarze bokserom i nie tylko". ... DEM'a PP / YouTube.com
Rusza druga edycja kampanii „Pięściarze bokserom i nie tylko”. Celem akcji jest zwrócenie uwagi na problem nieludzkiego traktowania zwierząt w Polsce.

To druga edycja kampanii społecznej "Pięściarze bokserom i nie tylko". Poprzednią udało się zainteresować Polaków, więc jej organizatorzy postanowili kontynuować dzieło. [ Powoli rośnie świadomość społeczna dotycząca znęcania się nad zwierzętami, jednak problem nie zniknął i należy o nim mówić. Celem akcji jest uwrażliwienie ludzi na los psów - stwierdzają inicjatorzy wydarzenia.

W tegoroczną kampanię „Pięściarze bokserom i nie tylko” zaangażowali się polscy Mistrzowie Świata w boksie: Iwona Guzowska i Dariusz „Tiger” Michalczewski. Obydwoje są znani ze swoich działań na rzecz zwierząt oraz udziału w licznych kampaniach społecznych i charytatywnych. - Ich udział w kampanii pokazuje, jak najsilniejsi mogą stawać w obronie najsłabszych - informują organizatorzy akcji.

Zobacz też: Crew Movie Project. Premiera dokumentu o Polskim Freeskiingu [bilety]

Podobnie jak w zeszłym roku, w ramach kampanii powstał charytatywny kalendarz, dzięki któremu zostaną zebrane fundusze na zakup karmy dla zwierząt w schroniskach. Kalendarz dostępny jest w dwóch wersjach: na jednym możecie znaleźć zdjęcie Iwony Guzowskiej, a na drugim Michalczewskiemu. Pięściarce i pięściarzowi towarzyszą pieski należące do Michalczewskiego. Akcja ma również posmak rywalizacji - pięściarze będą rywalizować między sobą o to, kto sprzeda więcej kalendarzy ze swoim wizerunkiem.

Źródło: DEM'a PP / YouTube.com

– Zaangażowałem się w kampanię „Pięściarze bokserom i nie tylko”, ponieważ wierzę, że im więcej będziemy mówić o problemie znęcania się nad zwierzętami, tym większa szansa, że społeczeństwo będzie reagować na takie przypadki. I to reagować na czas, a nie wtedy, kiedy już jest za późno – tłumaczy Dariusz Michalczewski. Iwona Guzowska, która brała udział również w I edycji akcji, dodaje – Musimy też pamiętać o tym, że jeśli ktoś decyduje się przygarnąć kota, psa czy inne zwierzę powinien wziąć za niego pełną odpowiedzialność. Kochać go, dbać i mieć w nim najlepszego przyjaciela.

Kalendarz jest już dostępny na portalu aukcyjnym Allegro.pl w cenie 10 zł. Cały dochód ze sprzedaży kalendarza zostanie przeznaczony na zakup karmy dla zwierząt w schroniskach.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wideo
Wróć na warszawa.naszemiasto.pl Nasze Miasto