Liderzy Rynku Nieruchomości Premium w Warszawie

Materiał informacyjny Immobooking.pl
Warszawa, jako dynamicznie rozwijająca się metropolia, przyciąga inwestorów i mieszkańców poszukujących nieruchomości o najwyższym standardzie. W ostatnich latach rynek nieruchomości premium w stolicy Polski odnotowuje znaczący wzrost, odpowiadając na rosnące zapotrzebowanie na luksusowe apartamenty, rezydencje oraz penthousy.

Czołowi gracze na tym rynku wyróżniają się nie tylko innowacyjnymi projektami i najwyższą jakością wykonania, ale również unikalnym podejściem do potrzeb klientów. W niniejszym artykule przyjrzymy się liderom rynku nieruchomości premium w Warszawie, analizując ich ofertę, strategię oraz wpływ na kształtowanie luksusowego segmentu rynku nieruchomości w Polsce.

Marta Kaczmarczyk Doradca ds. Nieruchomości z Milton House Sp. z o.o.

Marta Kaczmarczyk swoją przygodę z rynkiem nieruchomości zaczęła w 2011 r. Początkowo działała w Łodzi, potem w Chorwacji, a dziś pracuje w Warszawie. W międzyczasie zbierała doświadczenia zawodowe w innych branżach. Pracowała na stanowiskach kierowniczych w obszarze operacyjnym, administracyjnym, marketingu czy prowadzeniu projektów. Za namową znajomych połączyła swoje doświadczenia i kompetencje i dziś jako pełnowymiarowy doradca bryluje na warszawskim rynku nieruchomości.

Cechy dobrego pośrednika Jakie cechy powinien mieć dobry pośrednik? Lista będzie długa. Budowanie relacji z Klientem czy umiejętności sprzedażowe to absolutnie za mało. Rynek jest coraz bardziej wymagający, szczególnie, jeśli mówimy o nieruchomościach PREMIUM. Negocjowanie warunków współpracy czy ceny to też już oklepane regułki. W mojej ocenie dzisiaj na pierwszy plan wysuwają się zupełnie inne cechy. Zalicza się do nich umiejętność prowadzenia rozmów biznesowych. Przecież wszyscy chcemy zrobić biznes. My jako doradcy mamy pełne prawo do korzystania ze swojej wiedzy, doświadczenia i dzielenia się tym z Klientem. Jednak ważne, aby robić to w sposób umiejętny. Idąc tym tropem, należy wspomnieć o zbudowaniu zaufania będącego bazą dobrych relacji. W końcu ktoś nam w pewnym stopniu powierza swój majątek w postaci nieruchomości. To może będzie zaskoczeniem, ale umiejętność przewidywania zagrożeń – żyjemy w takich czasach, że trzeba być naprawdę czujnym. Dzisiaj wszystko dzieje się w Internecie. Wiedza z zakresu digital marketingu, content marketingu, jak i podstawowe umiejętności graficzne też się przydadzą. Bez tego w zasadzie nie ma skutecznej sprzedaży. Oczywiście nie należy zapominać o przygotowaniu merytorycznym. Ta praca jest ściśle związana z przepisami prawa i tutaj nie ma odstępstw. Taka osoba musi być też przygotowana na ciągłe zmiany. Jeśli ktoś szuka stagnacji i powtarzalności to na pewno nie tutaj. Każdy Klient, każda transakcja jest inna i należy do niej podejść indywidualnie. Ograniczają nas jedynie przepisy prawa.

Sytuacja na rynku nieruchomości Sytuacja jest dynamiczna, szczególnie w Warszawie. Notorycznie coś się zmienia, od cen, przez dostępność nieruchomości po finansowe programy wspierające Klientów kupujących. Trzeba obserwować, dowiadywać się i być na bieżąco. Niestety ciągłe zmiany dotyczą również agentów nieruchomości. Z ogromnym rozżaleniem muszę przyznać, że do tej branży trafia coraz więcej przypadkowych osób. Często nie mają one pełnego wyobrażenia na temat tej pracy, ani nie zostaną właściwie przeszkolone. To zwykle dotyczy młodych osób, które są na początku swojej drogi zawodowej. Przeświadczenie, że wystarczy otworzyć drzwi i w ten sposób sprzeda się nieruchomość za miliony jest błędne. To skutkuje brakiem profesjonalizmu, rujnuje zaufanie i zniechęca Klienta do dalszej współpracy. Po takich doświadczeniach Klienci są mniej chętni do wsparcia w sprzedaży czy zakupie nieruchomości przez właściwą, rzetelną osobę. Dzisiejsze czasy są dla nas wszystkich wymagające. Ilość codziennych zadań i tempo życia zabierają nam cenne chwilę z rodziną i najbliższymi. Proces sprzedaży czy kupna nieruchomości również do takich należy. Dlatego warto poszukać wsparcia u dobrego doradcy ds. nieruchomości, który zabierze z naszych barków większość działań i zadań w celu zrealizowania planu.

Najważniejsze wartości Może to „oklepane” sformułowania, ale dla mnie w pracy najważniejszy jest przede wszystkim człowiek. Każdego mojego Klienta traktuję jak PARTNERA biznesowego, bez względu na to, czy jest to osoba fizyczna czy osoba prawna. W relacjach z Klientami stawiam na zaufanie, bezpieczeństwo i komfort. Zdaję sobie sprawę, że zakup lub sprzedaż nieruchomości to często życiowa, stresująca decyzja. Moim zadaniem jest zadbać o komfort Klienta w trakcie transakcji tak, aby czuł się bezpiecznie i wiedział, że ktoś nad wszystkim czuwa.

Zakres oferowanych usług Marta Kaczmarczyk proponuje swoim Klientom szeroki zakres usług. To nie tylko doradztwo i prowadzenie transakcji sprzedaży-kupna oraz wynajmu-najmu nieruchomości. Oferuje usługi zarządzania najmem nieruchomości mieszkalnych i komercyjnych, doradztwo kredytowe, dzięki któremu jej klienci dostają kredyty hipoteczne na optymalnych warunkach. Gdy nieruchomość tego wymaga, może zaproponować usługi architekta wnętrz, a także polecić firmę remontową czy też robiącą meble na wymiar, które sprawdziły się już na wielu realizacjach.

„Współpracuję z najlepszymi i mogę to powiedzieć z pełną odpowiedzialnością. Mamy sprawdzonych fachowców w swoich dziedzinach, na których mogę polegać. Mając doświadczenie również w innych branżach mogę szybko ocenić jakość świadczonych usług. Jestem wymagająca wobec siebie, ale również wobec innych. Współpraca z Milton House daje mi ten komfort.” – mówi Marta.

Marta Kaczmarczyk

+48 608 590 480

Żaneta Buczek Nieruchomości 

Nazywam się Żaneta Buczek - Kiedy kilka lat temu postanowiłam podjąć pracę jako agent nieruchomości, nie spodziewałam się, że ta decyzja przyniesie mi tak wiele satysfakcji i spełnienia zawodowego. Dziś, po wielu latach pracy w branży, z dumą mogę powiedzieć, że nie żałuję ani jednej chwili tej decyzji.

Moja droga zawodowa rozpoczęła się od studiów związanych z logistyką i prawem celnym. Po uzyskaniu dyplomu zdecydowałam się na pracę w korporacji, jednak szybko zdałam sobie sprawę, że to nie to, czego naprawdę szukam. Pragnęłam pracy bardziej dynamicznej, kreatywnej i dającej mi możliwość bezpośredniego kontaktu z ludźmi. Dlatego też, kiedy pojawiła się okazja pracy w branży nieruchomości, postanowiłam się na nią zdecydować.

Początkowo byłam pełna obaw i wątpliwości, czy poradzę sobie z tak wymagającym i konkurencyjnym rynkiem. Jednak szybko okazało się, że praca jako agent nieruchomości sprawia mi ogromną radość i spełnienie. Codzienny kontakt z klientami, pomaganie im w znalezieniu wymarzonego mieszkania czy domu, negocjacje cen, organizacja wizyt - to wszystko sprawiało mi wiele radości i satysfakcji.

Moja pasja do branży nieruchomości rozwijała się każdego dnia. Z każdym nowym sukcesem, z każdym zadowolonym klientem, czułam coraz większą motywację do dalszej pracy. Interesujące projekty, nowe wyzwania, ciągłe podnoszenie kwalifikacji i uczestnictwo w szkoleniach branżowych sprawiały, że nigdy nie czułam się znudzona ani znużona swoją pracą.

Dziś z dumą mogę powiedzieć, że Żaneta Buczek Nieruchomości to Biuro czterech fantastycznych kobiet, których praca jest pasją i stylem życia. Specjalizujemy się też w trudnych i zadłużonych nieruchomościach, więc jeżeli ktoś miałby taki problem to służymy pomocą i zapraszamy do współpracy!

Żaneta Buczek 

+48 511 997 666

En Casa Premium Real Estate - doświadczenie, wiedza i komfort obsługi

Zakup lub sprzedaż nieruchomości to często stresujące wydarzenie, dlatego warto współpracować z zaufanym profesjonalistą. Kompetentny agent, dzięki bieżącej analizie rynku, zapewnia sprawne przeprowadzenie przez formalności oraz unikanie pułapek. W En Casa, dzięki zespołowi 40 specjalistów oraz współpracy z prawnikami i doradcami podatkowymi, dbamy o bezpieczeństwo i poprawność każdej transakcji.

W En Casa Premium Real Estate od blisko 15 lat specjalizujemy się w sprzedaży i wynajmie nieruchomości luksusowych, wykorzystując innowacyjne działania marketingowe, bogatą wiedzę naszych agentów oraz szeroką sieć kontaktów, które wypracowaliśmy przez lata. Stosujemy różne strategie, takie jak off market, En Casa PRE-SALE, dni otwarte czy video marketing w mediach społecznościowych, dostosowując działania do zmieniających się realiów rynkowych.

Stawiamy na specjalizację agentów w konkretnych lokalizacjach Warszawy. Dzięki temu nasi agenci znają dokładnie osiedla, oferty edukacyjne i inne zalety danej okolicy, co umożliwia precyzyjne oszacowanie nieruchomości oraz bardziej precyzyjną strategię sprzedaży. Taki model pracy promujemy również w branży, uważając, że agent nieruchomości powinien być ekspertem w swojej dziedzinie.

Co wyróżnia naszą agencję i jakie wartości promujemy od lat: Profesjonalizm agentów: Nasi agenci są dostępni dla klientów, dzielą się wiedzą i biorą odpowiedzialność za swoją pracę. Przygotowanie oferty: Kluczowe znaczenie ma home staging, atrakcyjne zdjęcia, video, rzuty oraz czytelne opisy. Współpraca: Od zawsze współpracujemy i promujemy ten model pracy. Od lat korzystamy z systemu MLS, który jest tego najlepszym dowodem. Rozwój i wiedza: Nasi agenci stale podnoszą swoje kwalifikacje, co jest doceniane przez klientów. Dopasowane strategie sprzedaży: Stosujemy różne modele sprzedaży, zależnie od rodzaju nieruchomości i oczekiwań właściciela, korzystając z naszej szerokiej bazy klientów, strony internetowej oraz kanałów social media.

Nasz Zespół dba o relacje z Klientami, a ich zadowolenie jest dla nas priorytetem, świadczą o tym pochlebne opinie jakie otrzymujemy po transakcjach:

  1. “Najlepsza Agencja Nieruchomości, z jaką miałam przyjemność współpracować. Przede wszystkim pełna klasa! To wyróżnia En Casa na tle innych Agencji, które były w moim życiu. Po drugie profesjonalizm, po trzecie pełne przygotowanie merytoryczne, prawne, duża wiedza i świetne przeszkolenie pracowników. Stylizacja mieszkania przerosła moje oczekiwania, nie poznałam swojego mieszkania w sieci. Stały kontakt mailowy i telefoniczny, dawał mi duże poczucie bezpieczeństwa. Polecam serdecznie, szczególnie Pana Jakuba Siudzińskiego. Ten człowiek i cała ekipa czynią cuda!“ (źródło Google)

  2. “Gorąco polecam Mateusza Dzierżawskiego i jego zespół każdemu, kto chce poruszać się po rynku nieruchomości w Polsce. Kupiłem mieszkanie, a Mateusz dołożył wszelkich starań w każdym aspekcie naszej wspólnej podróży. Od samego początku wykazał się niezrównanym profesjonalizmem, głęboką znajomością rynku i prawdziwym zaangażowaniem w moje potrzeby i zainteresowania jako kupującego na obczyźnie. Jego dbałość o szczegóły, szybka komunikacja oraz umiejętność przewidywania i rozwiązywania wszelkich problemów sprawiły, że cały proces przebiegał płynnie i bezstresowo. Jeśli szukasz pośrednika w handlu nieruchomościami, który będzie z Tobą naprawdę współpracować na każdym kroku, nie szukaj dalej niż Mateusz Dzierżawski i jego zespół.” (źródło Google).

  3. “Polecam! Dzięki En Casa w niespełna miesiąc znaleźliśmy najemcę. Drugi raz korzystaliśmy z pośrednictwa tej agencji i ponownie jesteśmy bardzo zadowoleni. Nasze mieszkanie obsługiwał Pan Wiktor Król, zawsze dostępny, pod telefonem, bardzo skrupulatny i profesjonalny. Jednym z największych atutów współpracy z En Casa jest doskonale dopracowana, wielostronicowa umowa najmu, zawierająca mnóstwo elementów, o jakich trudno pomyśleć drukując gotowe umowy z internetu: bezpieczna i fair dla obu stron.” (źródło Google).

Nasze kompetencje i zaangażowanie doceniają również inni agenci, którzy chętnie z nami współpracują. Jesteśmy dumni z utrzymania wysokiego poziomu edukacji i jakości ofert, co zostało potwierdzone prestiżowymi nagrodami branżowymi WIZJERY 2023 oraz 2024.

Karol Wielgosz - Place4you Biuro Sprzedaży Nieruchomości 

Droga Karola Wielgosza na rynek nieruchomościami rozpoczęła się stosunkowo niedawno. To, jak się na nim odnalazł jest przykładem, jakie znaczenie ma stworzenie w biurze nieruchomości otwartego zespołu specjalistów. Takie środowisko zapewnia nie tylko wsparcie i wiedzę, ale też nie boi się przyjąć nowych osób z nowymi ideami i sposobem pracy. A takie interesujące środowisko powstało w warszawskim, wielokrotnie nagradzanym, biurze nieruchomości Place4you.

Karol posiadł gruntowne wykształcenie humanistyczne – nietypowe dla specjalistów ds. sprzedaży nieruchomości. Próbuje je zintegrować z dotychczasowym doświadczeniem zawodowym (związanym z uczeniem i zarządzaniem) oraz wiedzą dotyczącą rynku nieruchomości. W ten sposób próbuje wnieść wkład w sposób tej społeczności. Swoją edukację, wydawałoby się daleką od tego, co praktyczne, traktuje nie tylko jako wiedzę, ale i umiejętność. Umiejętność pozwalającą na odkrywanie nowych rozwiązań dla wyzwań pracy doradców ds. nieruchomości.

Podczas studiów fascynował się estetyką filozoficzną. Interesowała go historia sztuki. Za integralną część piękna uznawał użytkowość – dla niego fakt, że rzecz czemuś służy, czyni ją jeszcze piękniejszą. Studia i to przekonanie pchnęło go do zainteresowania się architekturą i urbanistyką i sprawiło, że czuje się dobrze, zajmując się nieruchomościami.

Studia uformowały w nim także wrażliwość na kwestie etyczne. Jest przekonany, że nie tylko warto być przyzwoitym, ale postępowanie etyczne ma pozytywny wpływ na gospodarkę – kreuje zaufanie (znaczenia, którego w handlu nie można przecenić) oraz stabilizuje gospodarkę (co w przypadku polskiego rynku nieruchomości jest sprawą pilną).

Po wielu latach spędzonych na zarządzaniu różnymi instytucjami, swoje humanistyczne wykształcenie traktuje jako atut pozwalający mu w świeży sposób patrzeć na różne wyzwania i odkrywać zaskakujące, a skuteczne rozwiązania. Odwiedzając należący do Ligii Bluszczowej Columbia University, zrozumiał, że jest różnica w myśleniu i kształceniu pracownika, a twórcy i lidera. Dla drugiego jest kluczowe zdobycie nie tylko doskonałej, eksperckiej wiedzy, ale rozwinięcie umiejętności patrzenia na problemy w świeży sposób, a także odwagi, by stworzyć coś zupełnie nowego. Dlatego też, wymagająca wszechstronnych kompetencji praca pośrednika na rynku nieruchomości, jest dla niego tak interesująca.

W swoim życiu pracował również jako nauczyciel. Dobrze się czuje pracując z ludźmi. Nie boi się młodych. Intrygującym wyzwaniem dla rynku nieruchomości jest według niego odkrywanie potrzeb, sposobów komunikacji młodszych pokoleń. Funkcjonowanie tego rynku jest bowiem dostosowane do wrażliwości i potrzeb osób w co najmniej średnim wieku, a nie tylko one mają udział w decyzjach dotyczących sprzedaży lub kupna domu. Dialog międzypokoleniowy jest jednym z największych wyzwań rynku nieruchomości.

Zarządzał instytucjami i projektami. Cieszy go, że doradzając przy sprzedaży nieruchomości, może tworzyć strategie i zarządzać projektami. A także to, że może być samodzielny.

Dla niego wartość domów i ziemi nie polega jedynie na tym, że można je zamienić na dużą ilość pieniędzy. One są cenne przede wszystkim dlatego, że są nośnikami rodzinnych wspomnień, marzeń i trudu. Niejednokrotnie są pomnikami historii lub efektem wysiłku, by uczynić lepszym życie ludzi. Również są cenne, bo są piękne – łączą w sobie pragnienie doskonałości i użyteczności. Rynek nieruchomości jest wyjątkowy z tego powodu, że domy, mieszkania, ziemia choć bardzo drogie, nie są towarem luksusowym. Są rzeczami pierwszej potrzeby, zasobami strategicznymi. W końcu każdy ma prawo mieć swój kąt tu na ziemi, ma prawo mieć schronienie.

Z tej szczególnej właściwości nieruchomości, wyprowadził zasadę, której w swoim działaniu przestrzega z żelazną konsekwencją: każdy dom, mieszkanie, kawałek ziemi jest wyjątkowy, domaga się szacunku i zaangażowania wszystkich umiejętności. Dla niego ważne i cenne są nie tylko nieruchomości „premium”, ale wszystkie, które przychodzi mu się zająć. Jest przekonany, że ta zasada nie wynika jedynie z poczucia moralnej powinności, ale też ma w sobie ogromny ekonomiczny potencjał – budowania zaufania.

Rozmawiając z osobami zamierzającymi kupić lub sprzedać dom, zadał sobie pytanie: na ile twórcza, a zatem gotowa do podjęcia ryzyka, może być osoba obciążona wieloma, długoterminowymi kredytami? Czy wobec już ponoszonego ryzyka, odważy się próbować stworzyć coś nowego? Dlatego jest przekonany, że rynek nieruchomości w Polsce powinien zostać uporządkowany, gdyż pozytywnie wpłynie to na całą gospodarkę.

Jego zdaniem, rynek nieruchomości powinien być porządkowany poprzez odpowiednie kształcenie pośredników/brokerów. Powinni rozwijać nie tylko swoje kompetencje handlowe. Do curriculum ich stałego rozwoju powinno należeć kształcenie psychologiczne, w zakresie prawa, historii, sztuki, etyki oraz komunikacji.

Karol zastanawia się, jak bardzo AI zadomowi się na rynku nieruchomości. Popularne jest twierdzenie, że ludzie zawsze będą mieć potrzebę spotkania ludzi przy sprzedaży/poszukiwaniu domu. Nie sposób nie zauważyć jednak, że już teraz wyrafinowane systemy informatyczne (włączając AI) są jedną z tkanek domów. Sposoby komunikacji ulegają gwałtownym zmianom. Dlatego można stwierdzić, że już wkrótce sztuczna inteligencja będzie czymś więcej niż zestaw narzędzi do doskonalszej wyceny i prezentacji nieruchomości oraz analizy rynku. Ćwiczenie z (na razie) science fiction: oto naszpikowany elektroniką inteligentny dom sam aktywnie poszukuje idealnego lokatora: robi sobie zdjęcia, prezentuje swoją efektywność w zarządzaniu instalacją grzewczą, przegląda profile facebookowe i inne bazy danych, gdzie znajduje informacje o preferencjach estetycznych, stylu życia, zdrowiu, pracy, finansach swego przyszłego właściciela – sam próbuje się sprzedać (jakkolwiek brzmi to niezręcznie).

Jest możliwe, że najbardziej segment „premium” rynku nieruchomości będzie najbardziej odporny na wpływ nowych technologii. Dotyczy bowiem domów, które nie są standardowe, a proces ich sprzedaży jest bardziej spersonalizowany i wymaga zbudowania wielu międzyludzkich relacji. Czy tak będzie, przyszłość pokaże.

By skutecznie poruszać się w zakresie nieruchomości „premium”, trzeba posiąść i rozwijać kilka szczególnych umiejętności. Do tej grupy najczęściej przypisuje się takie kompetencje jak, tworzenie indywidualnej strategii, obycie towarzyskie, przygotowanie promocji o doskonałej jakości. Jednak według Karola są one konieczne do zajmowania się każdym rodzajem nieruchomości. Natomiast do umiejętności niezbędnych do skutecznego działania w segmencie „premium” należą:

  • Zakorzenienie w kulturze. Trzeba mieć doskonałą wiedzę o sztuce i historii oraz znakomite kompetencje językowe, aby ocenić lub zaprezentować wyjątkowe domy i przedmioty. Nie wystarczy jednak powtarzać przeczytane podręczniki. Trzeba przeżywać całym sobą sztukę, historię, piękno, aby przekazać wyjątkowość nieruchomości „premium”: tym, co zachwycające się zachwycić, to, co jest blichtrem – pominąć milczeniem.

  • Znajomość języków. Nieruchomości „premium” bardzo często należą do osób, które prowadzą międzynarodowy tryb życia. Zatem doradca działający na tym rynku powinien dobrze posługiwać się więcej niż jednym językiem obcym – jest to oczywiste.

  • Zbudowanie sieci relacji towarzysko-biznesowych. Grupa ludzi, którzy mogą sprzedać lub kupić nieruchomości zaliczane do kategorii „premium” jest wąska. Osoby do niej należące łączy wiele towarzyskich i biznesowych relacji, do których większość ludzi nie ma dostępu. Niejednokrotnie są to też osoby, których wysoki status jest związany z angażującą pracą lub podróżami. Trzeba być częścią tego świata, by w nim odnaleźć potencjalnych sprzedających lub kupców. Lub przynajmniej przynależeć do grupy specjalistów pracujących dla tych osób.

  • Dyskrecja. Wyjątkowe, drogie nieruchomości lubią dyskrecję, a rozbudzają zainteresowanie. Pośrednik, który zamierza nie tylko epizodycznie pojawić się na rynku "premium", powinien traktować dyskrecję, jako jedną z najważniejszych cech swoich działań.

  • Zmysł smaku. Warto ocalić i rozwijać zmysł smaku, bo wybory i decyzje to jest kwestia smaku, jak pisał Herbert. Niemniej, aby pomóc odnaleźć nieruchomość o wielkiej wartości trzeba rozróżnić, co zawiera w sobie autentyczne piękno i jakość, a co jest jedynie blichtrem. Podczas prezentowania nieruchomości, by pokazać jej wyjątkowość i wartość, trzeba je dostrzec i docenić, a do tego jest potrzebne ocalenie zmysłu smaku.

  • Odwaga. Pośrednik działający na tym rynku powinien być odważny. Wielu właścicieli przecenia to, co posiada lub też jest przekonanym, że wartość rzeczy, jest oczywista dla wszystkich. Doradca musi mieć odwagę, by powiedzieć, że coś nie posiada takiej wartości, jak to, jest przedstawiane, albo – co jest trudniejsze – powinien powiedzieć, że mimo iż coś jest obiektywnie wartościowe, pozostanie jednak niedocenione, a więc nie powinno być uwzględniane jako wartość. Odwaga jest potrzebna, by wymagać od osób zamożniejszych i potężniejszych dokumentów, potwierdzeń. Łatwo jest stworzyć pozór bogactwa, odwaga jest potrzebna, by domagać się jego zweryfikowania.

Karol Wielgosz działa w biurze nieruchomości Place4you, które od wielu lat zachowuje wysoki standard pracy, co przekłada się na ponadprzeciętną skuteczność działań rynkowych. Cechą charakterystyczną tego biura jest fakt, że tworzy je zespół specjalistów z różnorodnym, bogatym doświadczeniem zawodowym, będący w różnym wieku i mający różnorodne kompetencje, są specjalistami nie tylko od sprzedaży nieruchomości. Działają jako zespół, uzupełniają siebie nawzajem. Dają też sobie nawzajem wolność. Łączy ich przeświadczenie o wartości etycznego postępowania, bo tak po prostu się należy i jest to skuteczne.

Zapraszam do kontaktu. Bardzo chętnie doradzę, spotkam się, porozmawiam, przygotuję strategię i wraz z doświadczonymi specjalistami zaopiekuję się procesem sprzedaży/kupna tak ważnej dla Państwa rzeczy, jaką jest dom.

Joanna Bartman - Eteria Consulting

Od kilkunastu lat podczas, gdy mieszkałam nie tylko w różnych miastach w Polsce, ale i za granicą, m.in. we Włoszech, Turcji, Chinach, Argentynie, Francji, temat zmiany mieszkania to mój chleb powszedni. Później powrót do Warszawy, urodzenie Dziecka i znalezienie swojego gniazda na stałe... Chciałam od życia niezależności, ale i stabilizacji zarówno życiowej, jak i finansowej, przy możliwości dostosowywania grafiku do siebie i nowej życiowej roli. Chciałam kontaktu z Ludźmi, których kocham, bo otwartość na Ludzi to nowa perspektywa, poszerzanie horyzontów, ciągły rozwój, ale i wyzwania, to niekończąca się nauka, ale i relacje, często na całe życie.

Początkowo nieruchomości nie były dla mnie oczywistym wyborem, ale przyszła do mnie propozycja podjęcia współpracy z Eteria Consulting w momencie, gdy chciałam zmian w swoim życiu zawodowym. 

Jako samotnie wychowująca mama bałam się pracy popołudniami, weekendami, braku podstawy - wynagrodzenia prowizyjnego i tego, że początki to będzie praca w wymiarze większym niż pełen etat. Mimo wszystkich "ale" dałam sobie szansę i od początku wiedziałam, że jest to moje miejsce. No i ta atmosfera w pracy, team, który zawsze wspierał - nieocenione!

Szybko okazało się, że życie przygotowywało mnie od zawsze, by trafić właśnie tu. Relacje, przyjaźnie i mieszkanie w wielu miejscach świata, w wielu nieruchomościach, ze wszystkimi ich zaletami i wadami, dało mi szybki start i trampolinę do rynku Premium.

To co mnie napędza w pracy jako Agentka Nieruchomości, to Ludzie! To, że mam realny wpływ na ich życie, to, że dzięki moim doświadczeniom życiowym (m.in. rozwód), jestem w stanie pomóc tym, którzy są w identycznej sytuacji, w której byłam wiele lat temu. 

Monika Wilkosz - Metrohouse

Od początku wiedziałam, że praca Agenta Nieruchomości jest wyjątkowo ciekawa i pasjonująca. Nienormowany czas pracy, nieograniczone zarobki oraz dostosowanie pracy do swojego życia prywatnego, tym bardziej jak ma się małe dzieci i szczeniaka na pokładzie może być to ciężkie...

Jednakże trzeba odnaleźć się w sprzedaży, trzeba mieć dobrą organizację pracy, a także umieć współpracować z osobami poszukującymi, jak i pragnącymi sprzedać nieruchomość. Po kilku dobrych latach w branży mogę powiedzieć, że lepszej pracy nie mogłam sobie wymarzyć.

Pozyskuje same nieruchomości PREMIUM i staram się, aby dana nieruchomość była sprzedana w jak najkrótszym czasie, a także aby sprzedaż przebiegała na jak najwyższym poziomie. Mam bardzo duże grono klientów, którzy wracają, co bardzo mnie cieszy. 

Moim zadaniem ważna jest również analiza cen, reklama oraz pomoc na etapie formalnej sprzedaży nieruchomości. Wymaga to jednak efektywności, samozaparcia, a niekiedy kreatywności. Praca w moim zawodzie daje duże możliwości rozwoju, posiada wiele zalet i cieszę się że mogę tak pracować i cieszyć się życiem.

Artykuł zrealizowany przy współpracy z Immobooking.pl

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na warszawa.naszemiasto.pl Nasze Miasto