Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Marketing, e-commerce, technologie.Trwa InternetBeta 2014

RedaktorS
RedaktorS
Adam Janusz
Po ekscytującym pierwszym dniu największej i najbardziej cenionej konferencji InternetBeta 2014, organizowanej przez Wyższą Szkołę Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie, uczestnicy drugiego dnia nie rozczarowali się programem i prelegentami.

Drugi dzień InternetBeta podzielony został na trzy bloki tematyczne. Każdy chętny mógł więc korzystać z tych prezentacji, które najbardziej go ciekawiły. Dzień ten minął pod znakiem marketingu, e-commerce i nowych technologii.
Blok I – VariaDr Arkadiusz Lewicki z Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie rozpoczął tę część konferencji wystąpieniem zatytułowanym „Synergia wiedzy i przedsiębiorczości - najlepsze doświadczenia i praktyki". Sporo miejsca poświęcono także rozwiązaniom sfery publicznej. „Serwis przyjazny obywatelom, czyli jaki powinien być użyteczny serwis urzędowy" – taki był temat wystąpienia Michała Madury z Edisonda. Duże zainteresowanie wzbudziła prezentacja „Abstrachuje to dopiero początek czyli 15 osobowości internetowych, z którymi będziesz chciał współpracować w 2015 roku". Temat ten omówił Konrad Traczyk z Hash.fm.
Blok II – MarketingŁukasz Wołek z Eura7 opowiedział o tym, jakie możliwości specjalistom z marketingu, które daje Instagram, a wszystko pod intrygującym tytułem „Hashtagowa rewolucja w fotografii - czyli jakie możliwości marketerom daje Instagram". Marcin Kordowski z firmy System 3 podał „7 Grzechów głównych agencji SEO i nie tylko". Wielu uczestników z zaciekawieniem przysłuchiwało się prezentacji Kamila Bargiela z SentiOne, który mówił o niekonwencjonalnych zastosowaniach monitoringu internetu.
Blok III – e-commerce i technologieMichał Giera z Snapp.pl opowiedział, jak stworzyć aplikację mobilną, która osiągnie sukces, a Michał Pleban z AfterMarket.pl zajął się tematem tego, jak istotne znaczenie już mają i jakie znaczenie w przyszłości będą miały adresy internetowe – wszystko w prezentacji „Domeny internetowe - nieruchomości XXI wieku". Jedną z najbardziej wyczekiwanych prezentacji wygłosiła Monika Mikowska, autorka słynnego bloga jestem.mobi. Tytuł jej wystąpienia brzmiał „Czego oczy nie widzą tego palec nie używa, czyli kilkanaście porad, jak projektować rozwiązania mobilne". Prelegentka zachęciła szczególnie kobiety do tego, by zaczęły działań na rynku internetowym. – Dziś światem internetu rządzą głównie mężczyźni, ale warto to zmienić. Dziewczyny też przecież mają kapitalne umiejętności, pomysły i głowę na karku, a tak naprawdę w tym świecie głównie to się liczy. Warto zacząć już na studiach. Ja na przykład od drugiego roku studiów pracowałam, i teraz w wieku trzydziestu lat mam za sobą dziesięć lat doświadczenia, co w branży internetowej jest bardzo dużym zapleczem doświadczeń. Dziewczyny! Działajcie! – zachęca Monika Mikowska.
Więcej informacji, w tym program można znaleźć na stronie www.internetbeta.pl.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Rewolucyjne zmiany w wynagrodzeniach milionów Polaków

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiał oryginalny: Marketing, e-commerce, technologie.Trwa InternetBeta 2014 - Warszawa Nasze Miasto

Wróć na warszawa.naszemiasto.pl Nasze Miasto