Nowa firma z zakresu dostawy jedzenia w Warszawie. Ma zrewolucjonizować rynek i zastąpić wyjścia do restauracji

Redakcja
fot. pexels.com / zdjęcie ilustracyjne
Na warszawskim rynku gastronomicznym pojawiła się nowa usługa związana z dostawą jedzenia. Nowym graczem w branży food delivery jest Chef’s Ghost Kitchen. Usługa zapowiadana jest jako zupełnie nowy koncept, który ma podbić serca warszawiaków. Czym różni się od konkurencji? Chef's Ghost Kitchen chcą realizować ideę wirtualnych restauracji, która ma zastąpić wyjścia do knajp w dobie pandemii. Szczegóły w artykule poniżej.

Warszawa. Rewolucja w branży dostaw jedzenia? Masz poczuć się jak w prawdziwej restauracji

Chef’s Ghost Kitchen to nowy gracz na warszawskim rynku food delivery. Koncept został stworzony w idei w idei ghost kitchen, który ma nam umożliwić doznania zbliżone do wyjścia do prawdziwej restauracji. Usługa zapowiadana jest jako całkowita rewolucja w zamówieniach jedzenia na wynos, która zamierza zdobyć serca warszawiaków. - Różne kuchnie świata. Jedno zamówienie. Jedna dostawa. – to hasła przewodnie nowego konceptu gastronomicznego typu ghost kitchen, który w pełni realizuje ideę wirtualnych restauracji. Nie odwiedzicie ich lokali, nie usiądziecie przy stolikach. Chef’s Ghost Kitchen to miejsce, którego sednem jest kuchnia i to nie jedna - czytamy w zapowiedzi marki.

Zakąsek drink & food. Otworzyli nowe bistro w samym środku l...

Jak działa Chef's Ghost Kitchen? Nowością na rynku ma być możliwość miksowania różnych kuchni w jednej dostawie. Ten trend pojawił się już jakiś czas temu w Stanach Zjednoczonych i zdaniem twórców polskiej wersji usługi - szybko podbił solidny kawałek sektora food delivery. Idea ghost kitchen zyskała również zainteresowanie wśród europejskich restauratorów, wraz z pojawieniem się pandemii COVID-19 i wielkiego kryzysu w branży gastronomicznej. - We Francji można znaleźć już ponad 1 500 punktów gastronomicznych działających jako shadow kitchen. Euromonitor szacuje zaś, że wartość rynkowa tego segmentu do 2030 roku wzrośnie nawet do 1 tryliona dolarów - przekazuje marka.

„Doświadczenia ostatnich miesięcy to dla branży gastronomicznej duży cios. Wszyscy szukaliśmy rozwiązań, które uratują sytuację i pozwolą przetrwać nowe okoliczności. Tak pojawił się pomysł na Chef’s Ghost Kitchen. Od dawna przyglądaliśmy się jak ten koncept rozwija się w USA i już wtedy wydawał nam się to ciekawy kierunek. Pandemia przyspieszyła zmaterializowanie tego planu” – mówi Yaser Attun, współwłaściciel i pomysłodawca Chef’s Ghost Kitchen.

W Chef’s Ghost Kitchen zdecydowano się połączyć cztery kuchnie świata, ale w planach są już kolejne. Możliwość miksowania dań różnych kuchni w jednym zamówieniu pozwoli z pewnością rozwiązać odwieczny problem występujący podczas spotkań towarzyskich. Taka forma zaspokoi nawet bardzo odmienne gusta gości i to w ramach jednej dostawy. Teraz każdy może wybrać coś dla siebie nie ograniczając się tylko jednym stylem kuchni.

„Głównym wyzwaniem było przygotowanie miejsca, w którym możliwe będzie zorganizowanie na początek czterech osobnych stanowisk pracy. Koncept ghost kitchen zakłada, że w jednej przestrzeni pracują szefowie różnych kuchni. Dzięki temu możemy jednocześnie realizować zamówienia na sushi, burgery czy dania kuchni bliskowschodniej oraz indyjskiej.” – dodaje Yaser Attun

Ghost kitchen to restauracje pozbawione sal konsumpcyjnych i nastawione wyłącznie na realizowanie zamówień w dostawie. Zmniejszone koszty logistyki prowadzenia biznesu, umożliwiają skupienie się na jakości serwowanych posiłków oraz jakości dostawy.

"Postawiliśmy przede wszystkim na jakość zamówień realizowanych w dostawie. Nasze doświadczenia z tradycyjnymi wynosami były takie, że nie wszystkie dania z karty są w stanie dojechać do klientów w takiej jakości, jakiej mogliby oczekiwać w lokalu. Koncepcja ghost kitchen pozwala nam w pełni skupić się i zadbać o klienta zamówień online.” - podkreśla drugi ze wspólników Chef's Ghost Kitchen Konrad Zając.

Jak czytamy na stronie, Chef's Ghost Kitchen odpowiada nie tylko na trendy gastronomiczne od strony logistycznej, ale także społecznej wpisując w swoje dna idee takie, jak ekologia czy recykling opakowań.

4 mln dawek szczepionki Pfizera wkrótce trafi do Polski

Wideo

Komentarze 1

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

G
Gość

Nie wiem jak to będzie funkcjonowała, póki co nie zmieniam swoich przyzwyczajeń i jedzenie zamawiam przez roomservice. Przekonuje mnie szybka dostawa i spory wybór restauracji i jedzenia z różnych kuchni świata.

Dodaj ogłoszenie