Wojciech Tulwin i Thomas Krol ukończyli kierunek International Business w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Obaj zakładali SKN Zarządzania Modą – Fashion Management Club i obaj działali w nim przez cały okres studiów. Kilka razy w roku organizowali rozmaite projekty związane z tematyką marketingu mody oraz zarządzania marką na rynku odzieżowym. Największym z takich projektów był Fashion Day, podczas którego studenci mogli obejrzeć pokazy mody młodych projektantów oraz spotkać się z ekspertami z branży. Po studiach obaj absolwenci wykorzystali te doświadczenia zakładając markę Pridetag.
Czytaj także: SGH po raz drugi uruchamia darmowy kierunek w języku angielskim!
Obecnie do internetowej sprzedaży trafiła kolekcja Wiosna/Lato 2012. - Pridetag to nie tylko nowa marka powstająca na polskim rynku, ale przede wszystkim idea, która jednoczy wokół istotnego celu społecznego. Kupując produkty z logo Pridetag nie działasz wyłącznie dla siebie, ale zyskujesz świadomość, że robisz coś wyjątkowego. Już od pierwszego zakupu możesz być dumny z tego, że wspierasz marzenia osób, które w sposób szczególny potrafią docenić nawet najmniejszy gest pomocy – wyjaśnia Wojciech Tulwin.
Czytaj także: Studenci SGH integrują się z uczelnią. Wymyślili bluzy z jej logotypem
Projekt wystartował pod koniec kwietnia. W ciągu jednego miesiąca klienci kupujący odzież marki Pridetag „ubrali” już 15 potrzebujących dzieci, a ich liczba stale wzrasta – obecnie wynosi aż 19. We wrześniu firma planuje wprowadzić do oferty nowe produkty, a wkrótce jej odzież znajdzie się wsklepach multibrandowych w największych miastach w Polsce. W tej chwili ubrania z kolekcji Pridetag dostępne są jedynie w Internecie. Promuje je materiał wideo:
Codziennie najświeższe informacje z Warszawy na Twoją skrzynkę. Zapisz się do newslettera!
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?