Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Od konsumenta do filantropa, czyli jak połączyć przyjemne z pożytecznym

Dagmara Sidyk
Twórcy marki Pridetag z pierwszą wizytą w Rodzinnym Domu Dziecka
Twórcy marki Pridetag z pierwszą wizytą w Rodzinnym Domu Dziecka materiały prasowe
Dwóch absolwentów SGH założyło firmę, która każdemu pozwala wspierać potrzebujące dzieci. Kupno koszulki polo sygnowanej logo Pridetag oznacza, że druga koszulka trafia do wychowanków domów dziecka lub innych ośrodków opiekuńczo-wychowawczych.

Wojciech Tulwin i Thomas Krol ukończyli kierunek International Business w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Obaj zakładali SKN Zarządzania Modą – Fashion Management Club i obaj działali w nim przez cały okres studiów. Kilka razy w roku organizowali rozmaite projekty związane z tematyką marketingu mody oraz zarządzania marką na rynku odzieżowym. Największym z takich projektów był Fashion Day, podczas którego studenci mogli obejrzeć pokazy mody młodych projektantów oraz spotkać się z ekspertami z branży. Po studiach obaj absolwenci wykorzystali te doświadczenia zakładając markę Pridetag.

Czytaj także: SGH po raz drugi uruchamia darmowy kierunek w języku angielskim!

Obecnie do internetowej sprzedaży trafiła kolekcja Wiosna/Lato 2012. - Pridetag to nie tylko nowa marka powstająca na polskim rynku, ale przede wszystkim idea, która jednoczy wokół istotnego celu społecznego. Kupując produkty z logo Pridetag nie działasz wyłącznie dla siebie, ale zyskujesz świadomość, że robisz coś wyjątkowego. Już od pierwszego zakupu możesz być dumny z tego, że wspierasz marzenia osób, które w sposób szczególny potrafią docenić nawet najmniejszy gest pomocy – wyjaśnia Wojciech Tulwin.

Czytaj także: Studenci SGH integrują się z uczelnią. Wymyślili bluzy z jej logotypem

Projekt wystartował pod koniec kwietnia. W ciągu jednego miesiąca klienci kupujący odzież marki Pridetag „ubrali” już 15 potrzebujących dzieci, a ich liczba stale wzrasta – obecnie wynosi aż 19. We wrześniu firma planuje wprowadzić do oferty nowe produkty, a wkrótce jej odzież znajdzie się wsklepach multibrandowych w największych miastach w Polsce. W tej chwili ubrania z kolekcji Pridetag dostępne są jedynie w Internecie. Promuje je materiał wideo:

Codziennie najświeższe informacje z Warszawy na Twoją skrzynkę. Zapisz się do newslettera!

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Wideo
Wróć na warszawa.naszemiasto.pl Nasze Miasto