Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Rzućcie towar na Promenadę Grudziądzką. To nowy pomysł MPGN-u

Łukasz Ernestowicz
Łukasz Ernestowicz
Dziś na pasażu handlowym przy al. 23 Stycznia panował umiarkowany ruch. Czy nowy pomysł jeszcze bardziej uatrakcyjni to miejsce?
Dziś na pasażu handlowym przy al. 23 Stycznia panował umiarkowany ruch. Czy nowy pomysł jeszcze bardziej uatrakcyjni to miejsce?
- Wystawmy nasze lokalne produkty w jednym miejscu! - zachęca szef Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Nieruchomościami. Właściciele firm są zainteresowani, ale ostrożnie podchodzą do propozycji.

W Grudziądzu nie ma jednego miejsca, w którym nasi lokalni przedsiębiorcy mogliby prezentować i chwalić się swoimi produktami oraz je sprzedawać. Taki punkt chce stworzyć MPGN.„Promenada Grudziądzka" - bo tak miałoby nazywać się to miejsce - powstałaby na nieco podupadłym w ostatnich latach pasażu handlowym przy al. 23 Stycznia. Nowa inicjatywa mogłaby ożywić ten punkt. Spółka miejska od jakiegoś czasu wysyła zaproszenia do lokalnych przedsiębiorców i bada, czy zainteresowani byliby ofertą.- Kilku już wyraziło zaciekawienie tematem - mówi Zenon Różycki, prezes MPGN-u, ale dopóki nie zostaną podpisane umowy, szef spółki nie chce zdradzać o jakie firmy chodzi.Kiedy pierwsi przedsiębiorcy mogliby wprowadzić się na pasaż? - Jeżeli wymagania przedsiębiorców co do wyposażenia boksów nie będą związane z dużym zakresem prac, to być może już w sierpniu będą pierwsze umowy. Zakładamy jednak powiększenie miejsca do parkowania, co wiąże się z wyburzeniem kilku boksów i od tego zależy też termin otwierania stoisk.I tu największe zastrzeżenia mają dotychczasowi użytkownicy pasażu, drobni przedsiębiorcy, którzy handlują tam towarem. - Parking mógłby powstać na terenie obok pasażu - mówią handlowcy. - Zamiast wydawać pieniądze na burzenie, można uszczelnić dach, który od początku był nieudany. Sam pomysł „Promenady" jest dobry. Liczymy, że przyciągnie więcej klientów.MPGN będzie musiał wyłożyć pieniądze na modernizację. Przedsiębiorców, którzy będą chcieli promować na pasażu lokalne produkty, również nie ominą koszty - m. in. wkład własny w zorganizowanie stoiska i czynsz. I tu jest pies pogrzebany.- Bo sam pomysł jest bardzo dobry - uważa Wiesław Łasiński, szef Cechu Rzemiosł Różnych i Przedsiębiorczości. - Pytanie tylko, czy przyciągnie lokalnych producentów i za jaką cenę będą mogli się oni wystawić na pasażu. Bo większość z nich ma zagwarantowane rynki zbytu i kanały dystrybucji. Czy skuszą się na kolejny? To zależy od tego jak bardzo atrakcyjna będzie oferta MPGN-u. Zobaczymy, jak to się rozwinie.  

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Zwolnienia grupowe w Polsce. Ekspert uspokaja

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiał oryginalny: Rzućcie towar na Promenadę Grudziądzką. To nowy pomysł MPGN-u - Warszawa Nasze Miasto

Wróć na warszawa.naszemiasto.pl Nasze Miasto