Pan Piotr wybrał się z dziewczyną do opolskiego kina Helios na najnowszą część „Harry'ego Pottera". Bilety zarezerwował przez internet, kilka dni wcześniej.
- Po odbiór wejściówek zjawiliśmy się przy kasie 20 minut przed czasem anulowania rezerwacji - relacjonuje mężczyzna. - Niestety, ku naszemu wielkiemu rozczarowaniu bilety wystawiono do normalnej sprzedaży! Nie pozostało mi nic innego, jak poprosić o dwie ulgowe wejściówki na „Błękitną Kartę Świata Książki", która należy do mojego ojca.
Przy okienku okazało się jednak, że tu również pojawił się problem.- Przecież zawsze tak robiłem i nigdy nie miałem klopotów - żali się czytelnik. - Czy w dniu premiery słynnego filmu zmieniono dotychczas obowiązujące zasady? - pyta za naszym pośrednictwem.
Skontaktowaliśmy się z pracownikiem kina Helios w Opolu. - Rezerwacje anulujemy 30 minut przed seansem, nigdy wcześniej - zapewnia Krzysztof Pietrzyk z Heliosa. - Jeśli stało się inaczej, musiało dojść do błędu kasjera, za który mogę tylko serdecznie przeprosić. Co do zniżkowej karty, to zgodnie z zasadami umieszczonymi na naszej stronie internetowej oraz na stronach Świata Książki, bilet w okazyjnej cenie może kupić jedynie właściciel karty - tłumaczy.
Dlaczego zatem pan Piotr dotychczas kupował bilety ze zniżką, okazując kartę ojca?- Od jakiegoś czasu pilnujemy przestrzegania tej zasady, gdyż klienci zaczęli posługiwać się kartą niezgodnie z jej przeznaczeniem - wyjaśnia Krzysztof Pietrzyk.
Jak czytać kolory szlaków turystycznych?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?