Wkrótce zobaczymy prace konkursowe z logo Centrum Nowoczesności w Toruniu!

redakcja
redakcja
http://www.centrumnowoczesnosci.org.pl/
http://www.centrumnowoczesnosci.org.pl/ http://www.centrumnowoczesnosci.org.pl/
Wystawę najlepszych prac z logo Centrum Nowoczesności będzie można oglądać w Centrum Sztuki Współczesnej od 27 lipca do 12 sierpnia 2012 roku. Zapraszamy na wernisaż: 26 lipca 2012 roku o godz. 17.00 w CSW.

Wystawa w Centrum Sztuki Współczesnej obejmie najciekawsze, wyselekcjonowane prace zgłoszone do konkursu na zaprojektowanie logo Centrum Nowoczesności Młyn Wiedzy, w tym szereg znaków graficznych wyróżnionych i nagrodzonych.Przypomnijmy, że konkurs na logo Centrum Nowoczesności Młyn trwał od 10 lutego do 25 marca 2012 roku. Przez ten czas organizatorzy przyjęli ponad 250 zgłoszeń. Spośród nadesłanych prac jury w składzie:Monika Wiśniewska, dyrektor CNMW;dr Krzysztof Białowicz, kierownik Pracowni Projektowania Wizualnego UMK, kurator designu i nowych mediów w toruńskim CSW;prof. Witold Michorzewski, projektant i wykładowca w Zakładzie Projektowania Graficznego UMK;Marcin René Wawrzkiewicz, grafik-projektant; współtwórca studia projektowego MamaStudio oraz inicjator, współzałożyciel i członek zarządu Stowarzyszenia Twórców Grafiki Użytkowej;Karolina Bednarek, specjalista ds. promocji i marketingu CNMW.wybrało najciekawszy projekt logo CNMW. Pierwszą nagrodę w wysokości 5000 zł otrzymał Aleksander Czyż z Bydgoszczy.- Inspiracja? Trudno ustalić czym się inspirowałem, bo to polega na tym, że na podstawie banalnych środków, jakie mamy do dyspozycji, prostokątów, trójkątów itd. nadajemy taką formę, która później ma jakąś wartość, jest rozpoznawalna i niesie ze sobą przekaz. Kształt jest kompilacją tego, czym zajmuje się CN Młyn Wiedzy – różnych postaci nauki i osiągnięć technicznych...Trochę nauki, trochę wiatraka, trochę nowoczesności – mówi Aleksander Czyż.Ponadto wyróżnienia otrzymali Piotr Słota z Krakowa i Monika Krzesiak z Warszawy. Do nagrodzonych powędrowały telefony komórkowe: Samsung Galaxy YS5360 ufundowany przez firmę Infocomp z Torunia oraz JoeBota ufundowany przez firmę Eksperymentuj.pl. 

Przygotuj swój turystyczny biznes na sezon

Wideo

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie