MKTG NaM - pasek na kartach artykułów

Zakłady Azotowe Spółką Wysokiej Reputacji

redakcja
redakcja
fot. www.zapulawy.pl
fot. www.zapulawy.pl redakcja
Zakłady Azotowe „Puławy" S.A. zostały laureatem trzeciej edycji programu Premium Brand, zdobywając tytuł Spółki Wysokiej Reputacji.

Tytuł został przyznany siedmiu spółkom w oparciu o badania przeprowadzone na grupie przedstawicieli instytucjonalnych przez lidera badań rynkowych SMG/KRC. Statuetka, którą odebrał Prezes „Puław" Paweł Jarczewski została wykonana w tej samej fabryce co słynne filmowe Oscary (R.S. Owens w Chicago).
Celem konkursu Premium Brand jest nagrodzenie spółek, które cieszą się najwyższą reputacją wśród krajowych inwestorów. Ocenie podlegają spółki notowane na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.
Ocenie zostały poddane takie elementy jak „Orientacja na biznes", „Opinia o Zarządzie", „Rzetelność" oraz „Wizerunek". Wysoka reputacja zatem, to w dużej mierze efekt rozsądnych decyzji biznesowych i czytelny komunikat dla otoczenia o wysokich kompetencjach Zarządu.
– To dla nas ważne i znaczące wyróżnienie, potwierdzające pozycję „Puław" w elicie polskich spółek giełdowych – cieszy się Paweł Jarczewski, Prezes Zarządu Spółki, który odebrał w Warszawie wyróżnienie. – Na takie zaufanie i uznanie pracuje się latami, ale uzyskuje się wartość, która w świecie powszechnej konkurencji jest bezcenna.
Reputacja przyciąga do firmy uzdolnionych pracowników, inwestorów finansowych, strategicznych partnerów. Daje wsparcie w sytuacjach kryzysowych. Gdy firmy oferują podobnej jakości produkty, wyższa reputacja daje przewagę jednej firmy nad drugą. Reputacja jest jednym z najważniejszych elementów składających się na przewagę konkurencyjną. 
W badaniu Voice of Leaders Survey przeprowadzonym podczas Światowego Forum Ekonomicznego 59% respondentów uznało, że marka firmy i jej reputacja to więcej niż 40% wartości firmy na rynku. Wartość firmy jest mierzona wskaźnikami ekonomicznymi (aktywa, pasywa, zysk), ale na tę wartość wpływ ma także „emocjonalna wartość dodana", czyli odbiór firmy w jej otoczeniu bliższym i dalszym, ocena działań nie tylko tych, do celów których została powołana. Dlatego komunikowanie reputacji i dbanie o nią jest tak ważne.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Inflacja będzie rosnąć, nawet do 6 proc.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na warszawa.naszemiasto.pl Nasze Miasto