W czwartek 19 maja 2022 roku, firma Unibail-Rodamco-Westfield ogłosiła plany związane z dalszą ekspansją marki Westfield i rebrandingiem, jaki nadchodzącej jesieni przejdą trzy europejskie galerie handlowe. Chodzi o Parquesur w Madrycie, Taby Centrum w Sztokholmie oraz jedno z najpopularniejszych centrów handlowych nie tylko w Warszawie, ale i w całej Polsce - Galerię Mokotów.
Rebranding tych centrów jest kontynuacją naszej strategii ekspansji marki Westfield we flagowych europejskich destynacjach. Możliwości, jakie daje markom i najemcom nasza, coraz bardziej połączona cyfrowo sieć, są niezrównane - dzięki marce Westfield nasi partnerzy zyskują nie tylko możliwość dotarcia do dziesiątek milionów europejskich klientów, ale również nowe możliwości w zakresie reklamy, marketingu marki i sprzedaży detalicznej - mówi Caroline Puechoultres, Chief Customer Officer w Unibail-Rodamco-Westfield.
Galeria Mokotów z nową nazwą. Zmiana pod koniec września
Galeria Mokotów, to drugie centrum handlowe w Polsce, które dołączy do obiektów handlowo-usługowych działających pod marką Westfield. Wcześniej rebranding przeszła inna stołeczna galeria - Arkadia. Mokotowskie centrum handlowe pod koniec września 2022 roku, zmieni nazwę na Westfield Mokotów.