I Ty możesz mieć własną restaurację Gusto Dominium

Materiał partnera zewnętrznego
Teraz znakiem rozpoznawczym Dominium jest nazwa Gusto Dominium i nowoczesny logotyp wykorzystujący motyw konia oraz obrusu w biało-czerwoną kratkę, kojarzącego się z Włochami.
Teraz znakiem rozpoznawczym Dominium jest nazwa Gusto Dominium i nowoczesny logotyp wykorzystujący motyw konia oraz obrusu w biało-czerwoną kratkę, kojarzącego się z Włochami. materiały prasowe
Pizza Dominium zmieniła swoją nazwę na Gusto Dominium, a wraz z tym Ty możesz zmienić swoje życie i osiągnąć sukces w biznesie. Wystarczy założyć własny lokal pod szyldem Gusto Dominium.

W 2014 roku w sieci Dominium został wprowadzony system franczy-zowy. Oznacza to, że od tej chwili każdy może mieć i zarządzać własną restauracją Gusto Dominium.

Ciesz się własną restauracją Gusto Dominium

Pomimo posiadania w swoim portfolio ponad 70 własnych lokali, Gusto Dominium zdecydowała się na wprowadzenie franczyzy, ze względu na chęć ciągłego rozwoju i danie szansy przedsiębiorczym osobom do sprawdzenia swoich sił w gastronomii.

Co ważne, w ciągu ostatnich 2 lat przeprowadzono proces rebra-ndingu sieci, aby wzmocnić jej obecność na rynku i spowodować, by każdy, kto dołączy do zespołu Gusto Dominium czuł, że jest w mocnej drużynie. Zmienił się wygląd logo i nazwa sieci na Gusto Dominium. Nastąpiła również zmiana wystroju wszystkich restauracji.
Aby wyjść na przeciw przyszłym franczyzobiorcom Gusto Dominium stworzyła program, który charakteryzuje się maksymalizacją zysków i korzyści, przy jednoczesnym oddaniu sporego pola do działania dla przyszłego partnera. Każdy, kto zdecyduje się na współpracę z Gusto Dominium może sam zarządzać swoją placówką i podejmować w niej kluczowe decyzje. Jednocześnie uzyskuje szeroką pomoc pochodzącą od administracji sieci.

Współpracując z Gusto Dominium otrzymujemy sprawdzoną koncepcję prowadzenia przedsiębiorstwa, prowadzimy działalność pod rozpoznawalną marką z udokumentowanymi sukcesami rynkowymi, dostajemy pomoc w uruchomieniu i prowadzeniu lokalu na wszystkich etapach trwania współpracy, uzyskujemy opiekę szkoleniową i organizacyjną ze strony Gusto Dominium. Dodatkowo, korzystamy ze sprawdzonych standardów i ponad 20-letniego doświadczenia oraz działań marketingowych sieci prowadzonych na szeroką skalę (m.in. kampanie TV, radiowe i outdoorowe, zintegrowane kampanie internetowe, stałe wsparcie promocyjne).

Aby móc współpracować z Gusto Dominium musimy dysponować lokalem, w którym chcemy otworzyć restaurację. Najlepiej jeśli będzie on się znajdował w mieście liczącym powyżej 40 tys. mieszkańców z dobrymi lokalizacjami. Pizzerie mogą mieścić się na przykład w centrach handlowych, jak i innych atrakcyjnych miejscach, chętnie odwiedzanych przez mieszkańców. Powierzchnia minimalna lokalu to 100 mkw. , maksymalna ok. 200 mkw. – oczywiście w zależności od wielkości miasta i atrakcyjności jego położenia.

Jeśli masz w sobie zmysł przedsiębiorczości, cechujesz się samodzielnością i kreatywnością oraz czujesz w sobie moc do działania i zaangażowania się w nowy projekt, współpraca z Gusto Dominium jest czymś dla Ciebie.
Co ważne, Gusto Dominium nie wymaga od kandydatów doświadczenia branżowego. System szkoleń daje jakość działania każdej sieciowej restauracji.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na warszawa.naszemiasto.pl Nasze Miasto