Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Internet Poland Conference&Expo w Warszawie pod patronatem UKE

Redakcja
Początek Internet Poland Conference&Expo już za dwa tygodnie. W czasie dwóch dni trwania eventu będą miały miejsce trzy imprezy: Forum IAB, gala rozdania nagród Mixx Awards oraz targi branżowe. Ostatni punkt to całkowita nowość w corocznej imprezie organizowanej przez IAB Polska. Do patronów honorowych imprezy dołączył m. in. Urząd Komunikacji Elektronicznej.

Wchodząca w skład Internet Poland Conference&Expo część wystawiennicza, obejmuje ponad pięć tysięcy metrów kwadratowych powierzchni. Między stoiskami zostało zaplanowanych sześć specjalnych stref prezentacyjnych, na których zaprezentują się wszystkie firmy, które zdecydowały się wykup stoiska. W ciągu dwóch dni strefy będą miejscem ponad stu dwudziestu prezentacji.

Czytaj także: "Od pomysłu poprzez patent do wdrożenia"- konferencja Zakładu Usług Technicznych

– Uwzględniając najważniejsze obszary, w jakich branża interaktywna obecnie się rozwija, postanowiliśmy podzielić część wystawienniczą na sześć części – powiedział Jarosław Sobolewski, Dyrektor Generalny IAB Polska. – Jestem przekonany, że każdy odwiedzający targi będzie zainteresowany ofertą wystawców, a dzięki specjalnie wydzielonemu miejscu na prezentacje, będzie miał szeroki pogląd na wszystkie interesujące go zagadnienia – dodał Sobolewski.

– Stworzenie sześciu stref uważamy za optymalne rozwiązanie, zapewniające, że każdy wystawca będzie mógł zaprezentować swoje portfolio wszystkim odwiedzającym nasze targi – powiedziała Patrycja Sass-Staniszewska, dyrektor biura IAB Polska. Już od rana 8 listopada, do wieczora następnego dnia na wszystkich strefach będą występować wszyscy, którzy zdecydowali się na zakup stoiska. Cztery spośród nich objęte są sponsoringiem wystawcy. Każdy sponsor zadbał o to, aby jego strefa wyróżniała się na tle innych.

Czytaj także: Klinika Stanika - profesjonalny dobór rozmiaru biustonosza w salonie MamBra

– Na miejscu obecni będą nasi specjaliści od uruchamiania nowych programów afiliacyjnych, prowadzenia i rozwijania programów afiliacyjnych oraz kwestii technicznych związanych z technologami, np. retargetowanie i true post-view – powiedział Sebastian Świderski z firmy Zanox, sponsora strefy głównej.– Zieltraffic na swoim stoisku przedstawi cykl wykładów poruszających kluczowe tematy dla otwartego na nowości marketera. O każdej pełnej godzinie na naszym stoisku prowadzony będzie mini-wykład. Przewidzieliśmy także konkurs którym będzie można wygrać iPada – powiedział z kolei Marcin Kowalik z Zieltraffic, sponsora strefy Brand Advertising, Reklama Behawioralna, Video on Line.

– NetAffiliation, jako Sponsor strefy SEM, Performance i E-mail marketing będzie brało aktywny udział w targach. W naszej strefie zaprezentujemy szeroko pojęte działania, narzędzia oraz techniki marketingu on-line, których celem jest bezpośrednie dotarcie do klienta – powiedział Michał Sołtys z NetAffiliation. Ponadto, przygotowujemy specjalną niespodziankę dla odwiedzających - losowanie, w którym można wygrać butelkę Magnum- wyśmienitego, francuskiego szampana z kolekcji Pierre Gimonnet & Fils. Poza tym, wszyscy odwiedzający nas goście będą mogli skosztować francuskich specjałów najlepszej paryskiej cukierni – zapewnił Michał Sołtys.

Czytaj także: Coraz więcej aptek powstaje w Warszawie

– Jednym z wyróżników agencji interaktywnej Next jest innowacyjność. Obiecuję więc, że nasze stoisko na targach będzie bardzo atrakcyjne dla odwiedzających. Myślę, że trochę zaskoczymy naszych gości – mówi Piotr Ruszak, z agencji interaktywnej Next - Chcemy aby osoby, które spotkają się z nami poznały konkretną wartość wynikającą ze współpracy z agencją Next i w ciekawy sposób doświadczyły tego, co możemy zaoferować klientom. Szczegóły zachowam w tajemnicy, ale dodam tylko, że będzie kolorowo.

27 października do ponad pięćdziesięcu patronów Internet Poland Conference&Expo 2011 dołączył przedstawiciel administracji publicznej, jakim jest Urząd Komunikacji Elektronicznej. – Lista partnerów Internet Poland jest naprawdę imponująca. Tworzą ją zarówno prywatne firmy, organizacje oraz stowarzyszenia branżowe, media biznesowe i marketingowe, a także przedstawicielstwa administracji państwowej – powiedział Jarosław Sobolewski, Dyrektor Generalny IAB Polska.

Dzięki temu, znaczenie tego wydarzenie znacząco wzrosło. – Bardzo cieszy nas fakt, że Urząd Komunikacji Elektronicznej zdecydował się na objęcie
patronatem honorowym naszego wydarzenia. Będzie miało to wydatny wpływ na podniesienie jego rangi – dodał Sobolewski.

Materiały prasowe

Codziennie najświeższe informacje z Warszawy na Twoją skrzynkę. Zapisz się do newslettera!

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Rewolucyjne zmiany w wynagrodzeniach milionów Polaków

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiał oryginalny: Internet Poland Conference&Expo w Warszawie pod patronatem UKE - Warszawa Nasze Miasto

Wróć na warszawa.naszemiasto.pl Nasze Miasto