Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Kryzys w handlu, ale Galeria Raj poprawia wyniki

Sławek Oskarbski
Sławek Oskarbski
archiwum Galerii Raj
Chociaż sytuacja w polskim handlu nie jest ostatnio korzystna, a nastroje konsumentów pogarszają się, Galeria Raj w Dębicy cieszy się dobrymi wynikami w pierwszym półroczu. Odwiedzalność wzrosła o 13 proc. w porównaniu z pierwszą połową ub.r., co pozytywnie wpływa na obroty najemców.

Obecny wzrost footfallu to kontynuacja ubiegłorocznej tendencji, kiedy to odwiedzalność galerii systematycznie rosła. W grudniu 2012 r. zwiększyła się aż o 30 proc. w porównaniu do grudnia roku poprzedniego. To bardzo pozytywne wyniki, szczególnie w zestawieniu z ostatnimi doniesieniami GUS na temat ogólnego klimatu koniunktury w handlu detalicznym w czerwcu 2013 r., który oceniany jest bardziej pesymistycznie niż w maju i gorzej niż w analogicznym miesiącu poprzednich ośmiu lat.– Pierwsze półrocze tego roku zakończyliśmy wzrostami zarówno wskaźnika obrotów, jak i odwiedzalności, co jest szczególnie istotne w obliczu obecnych, niekorzystnych warunków rynkowych – komentuje Joanna Bujak, menedżer ds. najmu IVS Grupa, właściciela Galerii Raj. – Minione sześć miesięcy było szczególnie udane dla naszych najemców sektora modowego oraz salonu Avans.Pozytywne wyniki sprzedażowe elektromarketu Avans działającego w Galerii Raj potwierdza Gerard Mikina, dyrektor pionu inwestycji Avans. – Galeria Raj zdobyła pozycję najważniejszego punktu na zakupowej mapie Dębicy, dlatego obecność w tym obiekcie jest dla nas szczególnie ważna. Dobra lokalizacja i nie budząca zastrzeżeń współpraca z właścicielem przekłada się na dobre wyniki naszego sklepu – mówi Mikina.– Z miesiąca na miesiąc odnotowujemy coraz większą liczbę osób, które robią u nas zakupy. Na wzrost obrotów i odwiedzalności złożyło się bardzo wiele czynników, na pewno jednym z nich była nasza akcja promocyjna. Dzięki wsparciu Galerii Raj w mediach lokalnych oraz na Facebooku o naszej promocji dowiedziało się wielu mieszkańców Dębicy i okolic, co bezpośrednio przełożyło się na wyniki sprzedaży – mówi Piotr Zielaskiewicz, kierownik sieci sklepów depozytowych Funk'n'Soul.– Nasze dwa salony w Galerii Raj cieszą się dużą popularnością. W pierwszym półroczu tego roku odnotowujemy rosnące wyniki sprzedaży oraz polepszenie wskaźników odwiedzalności. Od rozpoczęcia działalności obserwujemy systematyczny wzrost liczby klientów, co w konsekwencji prowadzi do zadowalających obrotów –zdradza Anna Żabicka, właścicielka salonów Quiosque i Cotton Club w Galerii Raj.W obliczu obserwowanych na rynku spadków nastrojów konsumenckich Galeria Raj w pierwszym półroczu zintensyfikowała swoje działania marketingowe, przez co pobudziła mieszkańców do odwiedzenia obiektu.– Naszych klientów zaproszamy do udziału w comiesięcznych eventach oraz do letniego, plenerowego kina, w którym wyświetlaliśmy hity filmowe ostatnich lat – mówi Bartłomiej Gajda, koordynator ds. marketingu i PR. – Ponadto obserwujemy, że wiele naszych klientek jest żywo zainteresowanych najnowszymi nowinkami modowymi. Dla nich właśnie, od początku tego roku, przy współpracy z Polską Telewizją Regionalną, realizujemy w galerii program telewizyjny „Halo, tu moda". Prezentujemy w nim najciekawsze stylizacje modowe stworzone z kolekcji naszych najemców. 

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na warszawa.naszemiasto.pl Nasze Miasto