– To dla nas wyróżnienie branżowe. To znaczy, że kampania zadziałała nie tylko efektywnie i porwała uczestników, ale że nasi koledzy uznali nasze działania jako najlepsze działania interaktywne w tym roku, w reklamie. To dobre uczucie – powiedział MM-ce Bartosz Gołębiowski z Click 5.
Click 5 stworzył kampanię „Operacja Kapsel” dla marki Tymbark. W specjalnej internetowej grze internauci musieli odnaleźć najcenniejszy eksponat Muzeum Tymbarka – zabytkowy kapsel z 1936 r.
– Ten projekt zaangażował kilkadziesiąt osób. Wymagał koordynacji w wielu obszarach. Zespół Click 5, który tworzył ten projekt, to około 20 osób. Ale łącznie w projekcie uczestniczyło około 60 osób – podkreśla Gołębiowski.
Oprócz tytułu najlepszej kampanii interaktywnej, agencja Click 5 zdobyła też Best in Show. To oznacza, że firma będzie reprezentować Polskę w europejskiej i amerykańskiej edycji nagród MIXX.
Łącznie w polskiej edycji MIXX Awards nagrodzono laureatów w trzynastu kategoriach. Marketerem roku została firma Polkomtel, agencją roku MEC Interaction. Tomasz Jażdżyński z Interii zdobył wyróżnienie za życiowe dokonania.
Zobacz również:
Forum IAB 2009: dzień I - relacja
Forum IAB 2009: dzień II - relacja
Itay Talgam na Forum IAB 2009 [wideo]
Strefa Biznesu: Inflacja będzie rosnąć, nawet do 6 proc.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?