- Chodzi o opracowanie kampanii reklamowej Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania z siedzibą w Rzeszowie. Uczniowie wcielą się w zespół kreatywny agencji reklamowej – tłumaczy Oskar Kaczorowski, koordynator konkursu.
Zadanie polega na przygotowaniu zarysu kampanii w oparciu o profesjonalnie przygotowany brief. To doskonałe ćwiczenie dla uczniów, którzy swoją przyszłość wiążą z marketingiem, PR-em, dziennikarstwem, czy grafiką.
- Szkoła, która zechce przystąpić do konkursu powinna wytypować czteroosobowy zespół. Przygotuje on kampanię reklamową, w oparciu o brief, o analizę rynku, konkurencji, potrzeb maturzystów itp. – kontynuuje Kaczorowski.
Opracowanie należy przesłać drogą e-mailową do 5 lutego 2010 roku. Trzeba przygotować krótki opis idei i zarys działań oraz opracowanie graficzne z przeznaczeniem na stronę internetową konkursu. WSIiZ zapewnia, że w konkursie warto wziąć udział. Doświadczenie dziennikarskie, PR-owe czy graficzne to jedno. W konkursie przewidziano także nagrody rzeczowe, jak Ipody, odtwarzacze mp3 czy pendrive’y oraz pieniężne – 2000 zł dla zespołu wybranego przez internautów i 5000 zł dla zwycięzcy wytypowanego przez jury.
Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie powstała w 1996 roku. Kształci 10 000 studentów, w tym 700 z zagranicy. Jest liderem rozwiązań informatycznych i edukacyjnych w Polsce. Angażuje się także w działania społeczne. Ostatnim projektem jest walka z nielegalnymi wysypiskami śmieci pod hasłem posprzątajmy.pl.
Szczegóły na: http://nawymyslajnam.pl/
Strefa Biznesu: Zwolnienia grupowe w Polsce. Ekspert uspokaja
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?