Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Pop up Store. Targi mody francuskiej w domu towarowym Mysia 3

baw
Pop up Store w domu towarowym Mysia 3
Pop up Store w domu towarowym Mysia 3 fb MyFrenchMood
Francuska atmosfera i najnowsze kolekcje wprost ze stolicy świata mody. Już 24 i 25 kwietnia w domu towarowym Mysia 3 w Pop up Store butiku online MyFrenchMood, odbędą się targi mody. Będzie można kupić towary z kolekcji uznanych paryskich marek takich jak Vanessa Bruno Athé, BA&SH, Eleven Paris, Gat Rimon, Swildens i April May.

MyFrenchMood, 24-25 kwietnia, w godz. 12.00-20.00 ul. Mysia 3.


Francuska moda to połączenie elegancji i klasyki z odrobiną szyku i nonszalancji. To jednocześnie doskonałe synonimy oddające charakter butiku MyFrenchMood, który powstał z myślą o kobietach współczesnych, przywiązujących wagę do jakości i detali. Oferowane w nim kolekcje, dotychczas niedostępne w Polsce, pozwalają na stworzenie wyjątkowych i ponadczasowych stylizacji odpowiednich na każdą okazję.

MyFrenchMood już 24 i 25 kwietnia zagości w najbardziej stylowym i klimatycznym miejscu w samym sercu Warszawy - na Mysiej 3, w domu towarowym, dawnej siedzibie Urzędu Cenzury. MYSIA 3 to miejsce, które łączy modę, sztukę oraz inspirujące wydarzenia. W trakcie dwudniowego pop up’u French Mood dzięki współpracy ze sklepem SHE/s A RIOT, miłośnicy mody będą mogli również zakupić perfumy firm takich jak Etat Libre d'Orange, Atelier Cologne, The Different Company, Serge Lutens, kosmetyki Balmain i znane na całym świecie czekolady Le chocolat des Français.

Czytaj także: Pokaz kolekcji Desire TOMAOTOMO w Warszawie [ZDJĘCIA, WIDEO]

Francuskie wnętrza charakteryzują się lekkością, delikatnymi kolorami beżu i szarości przełamanymi bielą. Taką prostotę i szyk łączą w sobie projekty NAP, którego ekspozycje również będziemy mogli podziwiać w trakcie French Mood. Concept store NAP zaprezentuje m.in. najmodniejsze tej wiosny trampki Bensimone, torby z francuskiego lnu w pastelowych kolorach, lampy Gras oraz okulary See Concept

Paryż kojarzy się nam również z wyjątkowo eleganckimi kapeluszami i beretami, które od lat królują w trakcie tygodni mody na pokazach największych światowych projektantów. W związku z tym podczas eventu French Mood nie może zabraknąć firmy Laulhère, mogącej poszczycić się 170-letnią tradycją i doświadczeniem w tworzeniu niebanalnych, zaskakujących i szykownych nakryć głowy.

French Mood na Mysiej 3 to szansa nie tylko na zakup najnowszych kolekcji paryskich projektantów i ostatnich egzemplarzy z serii jesień/zima 2015 w niezwykle atrakcyjnych cenach, ale i poczucia unikatowej atmosfery Paryża. Klimatyczne wnętrza Mysiej 3 w zestawieniu ze stylem i produktami utożsamianymi z Francją, zabiorą wszystkich miłośników mody w niezapomnianą podróż.


emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Rewolucyjne zmiany w wynagrodzeniach milionów Polaków

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiał oryginalny: Pop up Store. Targi mody francuskiej w domu towarowym Mysia 3 - Warszawa Nasze Miasto

Wróć na warszawa.naszemiasto.pl Nasze Miasto