Współpraca elastyczna
Ideą Targów Lifestyle Expo jest promocja Hongkongu jako platformy współdziałania handlowego z Chinami oraz innymi krajami azjatyckimi. Ten obszar Chin zapewnia inwestorom zagranicznym maksimum korzyści podatkowych, wysoki poziom usług oraz elastyczną formułę prowadzenia działalności przy zachowaniu minimum obowiązków administracyjnych. Targi będą okazją do poszerzenia biznesowych horyzontów poprzez bezpośrednie spotkania ponad 200 wystawców z Hongkongu i Kantonu z przedsiębiorcami z Polski i Europy Środkowo-Wschodniej. Przykładem firmy, która dzięki tej inicjatywie nawiązała kontakty handlowe z Hongkongiem, jest CDRL, właściciel marki Coccodrillo.
Czytaj także: 34. edycja warszawskich Targów Mieszkaniowych Nowy DOM Nowe MIESZKANIE. Sprawdź korzystne oferty!
Biura na całym świecie
Założona w 1966 roku Rada Rozwoju Handlu Hongkongu zajmuje się międzynarodową promocją producentów oraz firm handlowych i usługowych z Hongkongu. Poprzez sieć ponad 40 biur na całym świecie, w tym 11 w Chinach kontynentalnych, promuje Hongkong jako platformę współpracy handlowej z Chinami oraz innymi krajami azjatyckimi. Poprzez organizowane imprezy targowe, misje gospodarcze, internetową platformę handlową www.hktdc.com, pisma branżowe łączy miliony kupców i producentów z całego świata.
Targi to świetna okazja nie tylko dla inwestorów i właścicieli sklepów chętnych sprzedawać produkty z Hongkongu, ale też miłośników produktów ze Wschodu, który coraz częściej dyktuje trendy.
Codziennie najświeższe informacje z Warszawy na Twoją skrzynkę. Zapisz się do newslettera!
Strefa Biznesu: Zwolnienia grupowe w Polsce. Ekspert uspokaja
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?