Fabiana Filippi, sklep w Warszawie. Ekskluzywna włoska marka otwiera swój pierwszy sklep w Polsce
Ethos to miejsce ulokowane w samym sercu stolicy Polska wyróżnia się ogromnym potencjałem rozwoju dla firm z sektora premium. Fabiana Filippi uzupełni istniejącą ofertę na Placu Trzech Krzyży i w okolicy takich marek jak Ermengildo Zegna, Louis Vitton, Gucci, Tod’s czy Loro Piana.
Fabiana Filippi od ponad 30 lat urzeka kolejne pokolenia kobiet na całym świecie. Marka dostępna jest w 36 krajach w ponad 1100 sklepach multibrandowych i domach handlowych na całym świecie m.in. w najsłynniejszym luksusowym domu towarowym Harrods, a także w 50 własnych butikach w najważniejszych stolicach mody, np. w Mediolanie, Paryżu, Londynie, Tokio i Seulu.
ZOBACZ SKLEP ORAZ CO BĘDZIE MOŻNA W NIM DOSTAĆ. KOSMICZNE CENY:
Fabiana Filippi, sklep w Warszawie. Ekskluzywna włoska marka...
Od trzeciego kwartału tego roku produkty Fabiana Filippi będzie można nabyć po raz pierwszy w Polsce w butiku monobrandowym – właśnie w Ethosie na Placu Trzech Krzyży w Warszawie.
– Długo szukaliśmy wyjątkowego miejsca na nasz własny salon w Polsce. Uznaliśmy, że Ethos najlepiej spełnia wymagające kryteria, które pozwolą na rozwój naszego brandu. Plac Trzech Krzyży – jedyny wielkomiejski plac stolicy, jest najlepszą lokalizacją w kraju: położony w są-siedztwie innych modowych luksusowych marek, ale również Giełdy, Parlamentu czy placówek dyplomatycznych. Budynek Ethos zapewnia naszej marce niespotykaną widoczność, nie tylko ze względu na centralną lokalizację w sercu Traktu Królewskiego, ale również dzięki imponu-jącym 8-metrowej wysokości szklanym witrynom. Cieszymy się, że nasz lokalny partner – Davide Lifestyle, pomoże nam rozwijać się na polskim rynku – powiedział Mario Filippi Coc-cetta, przedstawiciel Fabiana Filippi.
Fabiana Filippi, sklep w Warszawie
Modową ofertę Ethosa uzupełni salon Davide Lisfestyle, który otworzy tu butik typu shop in shop z prestiżowymi włoskimi markami takimi jak Loro Piana, Jacob Cohen, Kiton, Santoni czy Brunello Cuccinelli.
Prestiżowe marki coraz chętniej inwestują w Polsce, wykorzystując dobre perspektywy wzrostu. W Polsce od wielu lat przybywa bogatych i zamożnych Polaków. Jak wynika z najnow-szego raportu KPMG „Rynek dóbr luksusowych”, w 2021 r. ich liczba wyniesie 1,6 mln osób, a ich łączny dochód wyniesie 381,1 mld zł (około 89 mld euro). Wartość rynku dóbr luksusowych w Polsce w 2018 r. wyniosła 24 mld zł (około 5,6 mld euro) i wzrosła o 15 proc. w porównaniu do poprzedniego roku. W 2018 r. średnia siła nabywcza mieszkańca Warszawy wyniosła 12 472 euro. Na decyzje zakupowe pozytywnie wpływa też rozwój turystyki. Według Warszaw-skiej Organizacji Turystycznej w 2017 r. Warszawę odwiedziło aż ponad 25 mln turystów (24 proc. więcej niż rok wcześniej), a dla ponad 15 proc. z nich zakupy były głównym celem wizyty.
Strefa Biznesu - Boże Ciało 2023. Gdzie i za ile wyjadą Polacy?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na Twitterze!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?