MKTG NaM - pasek na kartach artykułów

Fabiana Filippi, sklep w Warszawie. Ekskluzywna włoska marka otwiera swój pierwszy sklep w Polsce

red
mat. prasowe/fabianafilippi.com
Fabiana Filippi otworzy swój pierwszy butik w Warszawie. Będzie to jednocześnie pierwszy lokal eksluzywnej polskiej marki w Polsce. Na siedzibę swojego sklepu firma wybrała budynek Ethos zloka-lizowany w Warszawie przy placu Trzech Krzyży. Szczegóły w artykule poniżej.

Fabiana Filippi, sklep w Warszawie. Ekskluzywna włoska marka otwiera swój pierwszy sklep w Polsce

Ethos to miejsce ulokowane w samym sercu stolicy Polska wyróżnia się ogromnym potencjałem rozwoju dla firm z sektora premium. Fabiana Filippi uzupełni istniejącą ofertę na Placu Trzech Krzyży i w okolicy takich marek jak Ermengildo Zegna, Louis Vitton, Gucci, Tod’s czy Loro Piana.

Fabiana Filippi od ponad 30 lat urzeka kolejne pokolenia kobiet na całym świecie. Marka dostępna jest w 36 krajach w ponad 1100 sklepach multibrandowych i domach handlowych na całym świecie m.in. w najsłynniejszym luksusowym domu towarowym Harrods, a także w 50 własnych butikach w najważniejszych stolicach mody, np. w Mediolanie, Paryżu, Londynie, Tokio i Seulu.

ZOBACZ SKLEP ORAZ CO BĘDZIE MOŻNA W NIM DOSTAĆ. KOSMICZNE CENY:

Fabiana Filippi, sklep w Warszawie. Ekskluzywna włoska marka...

Od trzeciego kwartału tego roku produkty Fabiana Filippi będzie można nabyć po raz pierwszy w Polsce w butiku monobrandowym – właśnie w Ethosie na Placu Trzech Krzyży w Warszawie.

– Długo szukaliśmy wyjątkowego miejsca na nasz własny salon w Polsce. Uznaliśmy, że Ethos najlepiej spełnia wymagające kryteria, które pozwolą na rozwój naszego brandu. Plac Trzech Krzyży – jedyny wielkomiejski plac stolicy, jest najlepszą lokalizacją w kraju: położony w są-siedztwie innych modowych luksusowych marek, ale również Giełdy, Parlamentu czy placówek dyplomatycznych. Budynek Ethos zapewnia naszej marce niespotykaną widoczność, nie tylko ze względu na centralną lokalizację w sercu Traktu Królewskiego, ale również dzięki imponu-jącym 8-metrowej wysokości szklanym witrynom. Cieszymy się, że nasz lokalny partner – Davide Lifestyle, pomoże nam rozwijać się na polskim rynku – powiedział Mario Filippi Coc-cetta, przedstawiciel Fabiana Filippi.

Fabiana Filippi, sklep w Warszawie

Modową ofertę Ethosa uzupełni salon Davide Lisfestyle, który otworzy tu butik typu shop in shop z prestiżowymi włoskimi markami takimi jak Loro Piana, Jacob Cohen, Kiton, Santoni czy Brunello Cuccinelli.

Prestiżowe marki coraz chętniej inwestują w Polsce, wykorzystując dobre perspektywy wzrostu. W Polsce od wielu lat przybywa bogatych i zamożnych Polaków. Jak wynika z najnow-szego raportu KPMG „Rynek dóbr luksusowych”, w 2021 r. ich liczba wyniesie 1,6 mln osób, a ich łączny dochód wyniesie 381,1 mld zł (około 89 mld euro). Wartość rynku dóbr luksusowych w Polsce w 2018 r. wyniosła 24 mld zł (około 5,6 mld euro) i wzrosła o 15 proc. w porównaniu do poprzedniego roku. W 2018 r. średnia siła nabywcza mieszkańca Warszawy wyniosła 12 472 euro. Na decyzje zakupowe pozytywnie wpływa też rozwój turystyki. Według Warszaw-skiej Organizacji Turystycznej w 2017 r. Warszawę odwiedziło aż ponad 25 mln turystów (24 proc. więcej niż rok wcześniej), a dla ponad 15 proc. z nich zakupy były głównym celem wizyty.


od 7 lat
Wideo

Plan na budowę Tarczy Wschód – minister podał szczegóły

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na warszawa.naszemiasto.pl Nasze Miasto