Na stronie klubu Polonia Warszawa można już oglądać pięć pomysłów na etykiety zaprojektowane przez sympatyków i miłośników Czarnych Koszul. Na jednym z projektów można zobaczyć stojący nieco pod skosem Pałac Kultury i Nauki, a w tle logo klubu. Na innym widać mężczyznę w berecie, białej koszuli i spodniach na szelkach – podpisanego jako „Cwaniak”.
Projekty etykiet dla napoju przysyłano do 16 czerwca. Na konkurs wpłynęło kilkadziesiąt prac od grafików. To jak będzie wyglądał ostatecznie napój zdecydują internauci w głosowaniu. Na pięć projektów umieszczonych na stronie KS Polonia można głosować do 24 czerwca, do godz. 21.30. Autor zwycięskiego projektu dostawanie 500 zł i karnet wstępu na mecze Polonii w sezonie 2009/2010. Projekt będzie potem dopracowywany z biurem marketingu klubu.
Projekty etykiet:
„Energetyk” ma smakować podobnie jak inne popularne napoje energetyczne i kosztować 3,50 zł za litr. Nowy napój, który wkrótce będzie można kupić w Warszawie i okolicach, będzie miał na etykiecie logo klubu Polonia Warszawa.
– Mamy podpisaną umowę z jednym z browarów na produkcję napoju. Powstanie na bazie tauryny z kofeiną. Najpierw do kupienia będą napoje w litrowych plastikowych butelkach, potem także w puszkach 0,33 litra – mówił MM-ce Dominik Grott, szef działu marketingu Polonii.
„Energetyk’ ma być sprzedawany w dużych sieciach handlowych na terenie stolicy, m.in. w Leclerc i MarcPolu.
Głosowanie na projekty odbywa się na stronie KS Polonia Warszawa
Czytaj również:
„Energetyk” - napój energetyczny Polonii Warszawa
Polonia: miasto obiecało pomócLegia i Polonia szykują się na chuliganów
Derby Warszawy bez kibiców Legii!
Wywiad z prezesem Jagiellonii Białystok Wojciechem Pertkiewiczem
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?