Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Pierwsza taka perfumeria Sephora w Warszawie. Ze strefą relaksu, serwisem barberskim i punktem spotkań z ekspertami

Redakcja Warszawa
Redakcja Warszawa
Ruszyła flagowa perfumeria Sephora w nowej odsłonie
Ruszyła flagowa perfumeria Sephora w nowej odsłonie mat. prasowe
W warszawskiej Westfield Arkadia pojawiła się nowa odsłona flagowej perfumerii Sephory w Polsce. Znajdziemy tam m.in. niespotykane dotąd stoisko BarberShop, strefę relaksu oraz punkt bezpłatnego grawerowania i ozdabiania prezentów. Po remoncie przestrzeń dla klientów wzrosła aż o 63%. Szczegóły w tekście poniżej.

Perfumeria Sephora w nowej odsłonie

W warszawskiej Westfield Arkadia ruszyła flagowa perfumeria Sephora. Wyróżnia się od innych zupełnie nowymi i niespotykanymi rozwiązaniami, m.in. znajdziemy tam BarberShop, gabinet dedykowany usługom pielęgnacyjnym, automat do samodzielnego odbierania zamówień, strefy tematyczne, pokój relaksu czy punkt do pakowania prezentów. - Nasza perfumeria zlokalizowana w Westfield Arkadia na nowo tętni życiem i daje klientom najbogatszy w Polsce dostęp do zindywidualizowanych usług oraz asortymentu. Jestem przekonana, że każdy z odwiedzających nas pasjonatów świata piękna, niezależnie od wieku, upodobań i potrzeb, znajdzie w niej coś wyjątkowego dla siebie - mówi Katarzyna Bielecka, Dyrektor Generalna Sephora Polska.

ZOBACZ, jak wygląda salon Sephora w Westfield Arkadia

Ruszyła flagowa perfumeria Sephora w nowej odsłonie

Pierwsza taka perfumeria Sephora w Warszawie. Ze strefą rela...

- Realizacja naszej inwestycji w Westfield Arkadia odbywała się w okresie pełnym wyzwań dla całej branży retail. Jesteśmy bardzo dumni z efektu, który udało nam się osiągnąć w wyjątkowo krótkim czasie – sama budowa trwała 1,5 miesiąca - mówi Agnieszka Rozborska, Dyrektor ds. rozwoju Sephora Polska.

Nowo otwarta flagowa Sephora to aż 764 m2 powierzchni najmu. Sama sala sprzedaży zajmuje ponad 600 m2. Po remoncie przestrzeń dla klientów wzrosła aż o 63%. Strefy w nowej Sephora Westfield Arkadia:

Skin Care Room, czyli zamknięta strefa dedykowana indywidualnym i spersonalizowanym konsultacjom pielęgnacyjnym.

  • BarberShop marki Acqua di Parma oferujący serwis barberski dla panów.
  • Click & Collect - we flagowej perfumerii pojawił się także pierwszy w Sephora w Polsce automat do samodzielnego odbierana zamówień Click & Collect.
  • Chillout Zone, czyli miejsce, w którym można wygodnie poczekać na konsultację popijając kawę lub wodę.
  • Make up Hub – stanowiska dedykowane spotkaniom z makijażystami i testowaniu produktów.
  • Skincare Hub – strefa i stanowiska do indywidualnych spotkań z ekspertami pielęgnacji.
  • Gift Hub – bezpłatne grawerowanie i pakowanie prezentów, a także ekskluzywny serwis personalizacji skórzanych etui na zapachy Atelier Cologne.
  • Strefa zapachów niszowych, a niej m.in. Maison Margiela, Les Absolus d’Orient GUERLAIN, kolekcja premium DE GIVENCHY, Parco Palladiano BOTTEGA VENETA, TOM FORD Private Blend, AERIN, Art Meets Art, CLEAN oraz innowacyjna kolekcja zapachów Paccolection PACO RABANNE.
  • Światowe marki makijażowe i pielęgnacyjne, w tym m.in. debiutująca w Polsce wegańska marka TARTE.
  • Beauty To Go – czyli zlokalizowana tuż przed kasami strefa, w której znaleźć można unikalne formaty i zestawy kilkuset marek, korzystne pod kątem zarówno rozmiaru, jak i ceny.

Zobaczcie też:

od 16 latprzemoc
Wideo

CBŚP na Pomorzu zlikwidowało ogromną fabrykę „kryształu”

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na warszawa.naszemiasto.pl Nasze Miasto