Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Problemy z rachunkami Energi? Będą wysyłane do kwietnia

Łukasz Ernestowicz
Łukasz Ernestowicz
sxc.hu
- Od kilku miesięcy nie otrzymujemy faktur za prąd. Aż boję się pomyśleć ile przyjdzie mi zapłacić gdy w końcu przyjdą!- martwią się mieszkańcy Grudziądza, Wąbrzeźna i okolicy. Energa przyznaje: - Były problemy w całym rejonie toruńskim.

O zajęcie się tym problemem poprosiło naszą redakcję wiele osób. - Próbowałam dzwonić do elektrowni, zapytać o co chodzi, ale dokręcenie się tam graniczy z cudem. A kiedy się udało, usłyszałam, że na rachunki muszę cierpliwie czekać - opowiada nasza Czytelniczka z Wąbrzeźna. - Tylko jak długo można?Podobne uważa pani Helena z Grudziądza. - Od kiedy zlikwidowano u nas biuro obsługi klientów spółki Energa,nie ma nawet gdzie pójść i zapytać o należności - żali się kobieta.- Energa w końcu przyśle rachunki. Przecież nie podaruje należności klientom. Problem w tym, że opłata będzie bardzo wysoka i nie uda mi się jej uiścić jednorazowo z niskiej emerytury - denerwuje się z kolei Zdzisław Radzimiński, emeryt z Grudziądza.A rachunki za prąd niskie nie są. Trudno się dziwić, że mieszkańcy z niepokojem oczekują zaległej korespondencji.Jeszcze niedawno Energa zachęcała do korzystania z internetowego biura obsługi klientów, zapewniając, że tam można sprawdzić wysokość wszystkich należności.- Ale żeby zarejestrować się na tę internetową platformę potrzebny jest numer ostatniej faktury! Jak mamy się tam dostać, skoro ostatnia faktura jeszcze nie dotarła? - pytają internauci.O problemach z rachunkami wiedzą w Enerdze.- Sytuacja dotyczy tylko części naszych klientów z obszaru toruńskiego, którzy ostatni raz byli rozliczani w listopadzie i na faktury jeszcze oczekują. Otrzymają ją w marcu lub w kwietniu, w rozliczeniu za 4 miesiące, więc nie ma powodu do niepokoju - zapewnia Beata Ostrowska, rzeczniczka koncernu Energa. - To jednorazowa sytuacja wynikająca z rozpoczętego w grudniu przejścia na nowy system informatyczny w obszarze toruńskim. O zmianie informowaliśmy naszych klientów z odpowiednim wyprzedzeniem poprzez ulotki, plakaty i komunikaty prasowe.Po zmianach odbiorcy prądu nie będą już otrzymywali podwójnych rachunków - za zużytą energię i za prognozowane zużycie. Co dwa miesiące będą otrzymywać faktury wyłącznie za rzeczywiste zużycie prądu w gospodarstwach. 

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Zwolnienia grupowe w Polsce. Ekspert uspokaja

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Wróć na warszawa.naszemiasto.pl Nasze Miasto