Spotkanie zorganizowane przez warszawskie Stowarzyszenie 61 prowadzi Michał Mach ze Stowarzyszenia Bank Drugiej Ręki, doradca i trener specjalizujący się w wykorzystaniu technologii w sektorze NGO.
Po przywitaniu uczestników swoją prelekcję dotyczącą doboru odpowiednich narzędzi i kanałów dotarcia do wybranych grup docelowych rozpoczęła Teresa Wierzbowska z firmy Redefine. - Dobierając narzędzia pamiętajmy, jaki jest cel naszej organizacji - mówiła Wierzbowska.
Wykorzystanie social mediów w promocji na wybranych przykładach pokazali Jacek Karaszewski i Magda Garncarek. - Najbardziej skuteczne jest połączenie różnych kanałów komunikacji. Profil na facebook może być kropką nad "i", ale nie zastąpi innych działań - podkreśliła Magda Garncarek opowiadając o akcji "Dziewczyna z różową wstążką" przeprowadzonej w ramach Marszu Różowej Wstążki.
O realizacji projektów internetowych od strony technicznej opowiedział Michał Mach. – Planując projekt, także od strony informatycznej, dużą uwagę należy skupić na wyznaczeniu celów, przygotowaniu specyfikacji oraz nadaniu poszczególnym częściom projektu priorytetów. W przypadku opóźnień w realizacji, wyznaczony cel końcowy i priorytety pomogą nam z czegoś zrezygnować – mówił Mach.
O swoich projektach opowiedzą także przedstawiciele serwisów internetowych Blip.pl, Moje Miasto Warszawa, British Council i Kolumber.pl
Dalszy program warsztatów obejmuje m.in.:
- Przegląd dostępnych narzędzi i aplikacji: możliwości, licencje, koszty
- Mikrobloging w służbie NGO.
- Dziennikarstwo obywatelskie i budowanie społeczności z uwzględnieniem przydatnych aplikacji i narzędzi online.
**Zobacz również:
Konferencja mediaStandard 2009Forum IAB 2009: dzień I - relacja
Forum IAB 2009: dzień II - relacja**
Strefa Biznesu: Zwolnienia grupowe w Polsce. Ekspert uspokaja
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?