Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Modne, tanie i... słodkie zakupy w Besta Plus

Informkacja prasowa
Zakupy w salonie Besta Plus
Zakupy w salonie Besta Plus
Wycieczka do parku, seans w kinie, wizyta w zoo - sposobów na spędzenie Dnia Dziecka jest wiele. Salon Besta Plus w Factory Warszawa Ursus proponuje połączenie przyjemnego z pożytecznym i zaprasza na specjalne weekendowe atrakcje - spotkanie ze stylistką (31 maja br.) oraz wydarzenie pod hasłem „Dla rodziców coś taniego, dla dzieci coś słodkiego” (1 czerwca br.).

Modne, tanie i... słodkie zakupy w Besta Plus

Besta Plus to marka specjalizująca się w kolekcjach skierowanych do dzieci i młodzieży. Od przeszło 20 lat jej projektanci tworzą oryginalne, a jednocześnie funkcjonalne ubrania, które podobają się zarówno dzieciom, jak i dorosłym. W asortymencie sklepów Besta Plus znajduje się odzież codzienna oraz stroje na specjalne okazje.

Weekendowe atrakcje w Factory Warszawa Ursus

W najbliższą sobotę, 31 maja br., w salonie Besta Plus w warszawskim Factory Ursus, najmłodsi klienci będą mogli skorzystać z porad stylistki Kasi Jakubiak. Ponadto, za zgodą rodziców, ochotnicy wezmą udział w zabawie, podczas której zostaną im zaproponowane indywidualne stylizacje. Ceny wybranych przez stylistkę zestawów wyniosą ok. 150 - 200 zł, a opiekunowie, którzy zechcą je zakupić dla swoich podopiecznych, otrzymają na nie 10 procent rabatu.

Z okazji Dnia Dziecka, 1 czerwca br., sklep marki Besta Plus zorganizuje również akcję promocyjną pn. „Dla rodziców coś taniego, dla dzieci coś słodkiego”. W ramach wydarzenia, przy zakupie wybranych produktów, dzieci mogą wziąć udział w losowaniu lizaków. Słodkości na patyku będą zawierać informację o wysokości rabatu, który zostanie następnie udzielony na nabyte produkty.

FACTORY URSUS
Factory Ursus jest pierwszym centrum outletowym na polskim rynku. Zostało otwarte w 2002 roku. Znajduje się w nim 80 salonów polskich i zagranicznych firm takich jak m.in.: Pepe Jeans, Nike, Mango, Calvin Klein, Calzedonia-Intimissimi, Tatuum, Diverse, Atlantic, adidas, House, Ecco, Reserved, Time Trend, Benetton, Paris Optique.
Więcej informacji o centrum Factory Ursus można uzyskać pod adresem www.ursus.factory.pl oraz www.facebook.com/FactoryUrsus

Marka Factory
Factory to sieć centrów typu outlet założona w 1996 roku w Hiszpanii przez firmę NEINVER, obecną na polskim rynku od 2002 roku. W Europie znajduje się dziewięć centrów Factory: cztery w Hiszpanii oraz pięć w Polsce.
Centra te stanowią nowatorski kanał sprzedaży, równoległy i uzupełniający wobec kanałów tradycyjnych.

Factory jest pierwszą marką centrów outlet, która zaistniała na polskim rynku. Łączna powierzchnia handlowa obiektów znajdujących w Polsce wynosi 84 500 m kw. W sklepach Factory oferowane są wyłącznie markowe produkty wysokiej jakości, w cenach niższych od 30% do 70% przez cały rok. Asortyment sprzedawany
w Factory to niepowtarzalne produkty będące prototypami, nadwyżkami danej kolekcji lub pełnowartościowy, markowy towar z poprzednich sezonów.

Więcej informacji o centrach Factory można uzyskać pod adresem: www.factory.pl

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na warszawa.naszemiasto.pl Nasze Miasto